Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، دکتر رضا وفایی نژاد صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: با همکاری دانشکده های علوم پزشکی مشهد، سبزوار، گناباد، تربت حیدریه و نیشابورطرح امداد تابستانه اورژانس ۱۱۵ در قالب ۲۲۳ پایگاه شامل ۱۲۴ پایگاه جاده ای و ۹۹ پایگاه شهری و ۲۴۸ آمبولانس فعال در استان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:مرکز عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد به منظور ثبت، مدیریت و پیگیری حوادث ویژه با تلفات بالا با هماهنگی EOC شهرستانهای تابعه و دانشگاه ها‏‏، دانشکده های علوم پزشکی استان فعالیت ۲۴ ساعته دارد.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: استقرار آمبولانس پایگاههای جاده ای در مکان مناسب تا حدامکان در مجاورت حاشیه جاده جهت اطمینان خاطر مسافرین در این ایام در برخی ساعات صبح و عصر طبق دستورالعمل ابلاغی و آمادگی ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس دانشگاه ها‏‏، دانشکده های علوم پزشکی مشهد، سبزوار، گناباد، نیشابور، تربت حیدریه نیز از دیگر برنامه ها است.

وی گفت: استقرار نماینده اورژانس ۱۱۵ مشهد طی ساعات پرترافیک شهر در بعد از ظهر و شب در مرکز کنترل ترافیک مشهد مقدس انجام می شود.

وفای نژاد تصریح کرد: فعالیت ۲۴ ساعته MCMC (مرکز پایش مراقبت های درمانی) دانشگاه علوم پزشکی مشهد به منظور هماهنگی پذیرش و انتقال بیماران از مراکز درمانی استان، استان های همجوار و مراکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه ها، دانشکده های علوم پزشکی استان به مراکز تخصصی و فوق تخصصی از دیگر برنامه های امداد تابستانه است.

وی تاکید کرد: آمادگی اورژانس هوایی دانشکده های علوم پزشکی مشهد، سبزوار، گناباد و نیشابور برای ماموریتهای برون شهری در صورت نیاز از دیگر برنامه های طرح تابستانی است.

کد خبر 4651329

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مشهد خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار