Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@11:04:55 GMT

پليس افتخاري نماد مردمداري پليس

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۵۳۵۰

پليس افتخاري نماد مردمداري پليس

خبرگزاری آریا- جانشین فرمانده انتظامی استان پلیس افتخاری را نمادی از مردمداری و اجتماعی بودن پلیس دانست و افزود: مردم بزرگ ترین سرمایه اجتماعی پلیس هستند و شكوفایی نظم و امنیت وابسته به این سرمایه بزرگ و حیاتی است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ " جعفر کردلو " در کمیسیون پلیس افتخاری، بیان داشت : طرح پلیس افتخاری یکی از سرمایه‌گذاری‌های کلان و اثربخش نیروی انتظامی است که می توان به پشتوانه آن، احساس مسئولیت شهروندی را افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی پلیس افتخاری را تبلوری از نقش آفرینی مردم در تأمین امنیت دانست و خاطرنشان كرد: حضور معنوی پلیس های افتخاری در ارتقای روحیه كاركنان نیز موثر است.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: پلیس افتخاری یکی از منابع مطمئن جذب نیروی انسانی توانمند و نماد مردمی بودن نیروی انتظامی است و مشارکت دادن مردم در تولید امنیت، استفاده از ظرفیت و پتانسیل بالقوه آنها می باشد.
سرهنگ کردلو با بیان اینکه امنیت یک تولید اجتماعی بوده که به میزان بلوغ و احساس مسئولیت و مشارکت جامعه قابل حصول و ارتقاء است، افزود: بهره گیری از توان مردم و استفاده از ظرفیت های آنان در توسعه امنیت داخلی همواره مورد تاکید نیروی انتظامی است.
وی در ادامه با اشاره به موضوع جذب پلیس افتخاری وحضورشان در نیروی انتظامی شهرستان فریدن گفت: بهره گیری از ظرفیت مردمی در توسعه وتحکیم نظم وامنیت اجتماعی وبالا بردن ضریب امنیت درجامعه وهمچنین افزایش امنیت روانی دربین شهروندان ازا هداف اصلی پلیس افتخاری است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در بحران‌های اجتماعی هرکجا که مردم مسئولیت‌پذیر و با اخلاق حضور داشتند آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کرد، افزود: ارتقای سطح دانش اجتماعی باعث زندگی امن می‌شود.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه میزان امنیت ، به مسئولیتی پذیری مردم در تولید امنیت بستگی دارد، گفت : در تولید امنیت همه اقشار جامعه باید نقش آفرینی کنند.
سرهنگ کردلو  با قدردانی از ایثار و تلاش همکاران پلیس افتخاری در ماموریت ها ، عنصر معنوی را پیش نیاز موفقیت در کارها و ماموریت ها عنوان و بیان کرد: ایثار، سرلوحه تلاش و مجاهدت در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان از افتخارات پلیس است و کسب رضایت حق تعالی در سایه خدمت به خلق خدا و حرکت در مسیر الهی و توجه به رهنمودهای ولایت فقیه، روشنگر راه و کلید کسب موفقیت در عرصه های مختلف زندگی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پلیس افتخاری نماد مردمداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و فعالیت اشخاصی که با سوء استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد، اقدام به توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار کردند، مراتب در دستور کار ماموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی ۲ نفر را در این رابطه شناسایی و در یک عملیات غافگیرانه آن‌ها دستگیر کردند که در تحقیقات انجام شده و با مواجه شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی افزود: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!