Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اعلام خبر پناهندگی «پوریا جلالی پور» یکی از کمانداران ریکرو در کشور هلند اخباری مبنی بر عدم تمایل به بازگشت یکی از اعضای تیم بسکتبال با ویلچر ایران از رقابت‌های آلمان در حال دست به دست شدن است. خبر پناهندگی «سلامان بلاغی» در حالی امروز (چهارشنبه) منتشر شد که بنا به اعلام «مهرداد آگین» رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا این اتفاق را مربوط به سال گذشته دانست البته اگین هیچگاه به مسابقاتی که بلاغی در آن پناهنده شده اشاره‌ای نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: تلاش‌های فراوانی برای بازگشت او انجام دادیم اما پافشاری وی بر عدم بازگشت موجب شد تا کاری از دست مسؤولان این رشته ساخته نباشد.

جستجوی اخبار رقابت‌های بسکتبال با ویلچر که تیمی از ایران در آن شرکت کرده باشد مربوط به رقابت‌های قهرمانی جهان این رشته است که در کشور آلمان برگزار شد و سامان بلاغی از استان فارس یکی از نفرات آن تیم بود. تیم ملی ایران در این تورنمنت توانست عنوان هشتم این رقابت‌ها را به دست آورد. مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی مردان جهان اواخر مرداد ماه برگزار شد.

بلاغی پس از این مسابقات از بازگشت به ایران استنکاف کرد. هر چند که در آن زمان اخباری از پناهندگی او منتشر نشد یا اخبار آن در سایه بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا قرار گرفت اما نگاهی به لیست اعزامی ایران به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نشان از آن دارد که در بین مسافران اندونزی نامی از بلاغی دیده نمی‌شود.

خبر رسمی پناهنده شدن بلاغی در حالی پس از یازده ماه منتشر شد که خرداد ماه امسال نیز یکی از ورزشکاران رشته تیر وکمان پس از اعزام به هلند در این کشور ماند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰

مجید درویشی گفت: این رقابت‌ها با حضور ۵۰ بسکتبالیست دختر منتخب از استان‌های غرب کشور از فردا پنجشنبه به میزبانی اسدآباد برگزار می‌شود.

او گفت: استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، چهارمحال بختیاری، منطقه آزاد آروند و همدان در این رویداد ملی حضور دارند.

رئیس هیات بسکتبال همدان گفت: این استان با توجه به شرایط میزبانی ۱۰ بسکتبالیست منتخب در این رقابت‌ها خواهد داشت که توسط کمیته فنی هیات از شهر‌های مختلف برگزیده شده‌اند.

درویشی گفت: این مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان اسدآباد و زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور برگزار خواهد شد.

اسدآباد از قطب‌های اصلی بسکتبال استان همدان و غرب کشور است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران