Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@21:25:22 GMT

اجرای طرح کنترل آلودگی هوا در پنج شنبه ها

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۵۷۷۶

مشاور فرهنگی معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران از اجرای طرح محدوده کنترل آلودگی هوا یا همان زوج و فرد سابق در روزهای پنجشنبه خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

علی پیرحسین‌ لو در مورد اجرای طرح ترافیکی جدید گفت: طرح ترافیکی جدید «محدوده کنترل آلودگی هوا» در روزهای جمعه و ایام تعطیل مانند طرح ترافیک اجرا نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روزهای پنجشنبه، اگرچه همانند سال گذشته طرح ترافیک نداریم ولی در محدوده دوم یا همان زوج و فرد سابق، طرح کنترل آلودگی هوا برقرار خواهد بود و اجرا می‌شود.

پیرحسین لو گفت: تردد روز پنجشنبه جزو سهمیه ۲۰ روز هر فصل محاسبه می‌شود و بعد از ۲۰ روز هم مشمول پرداخت عوارض محدوده دوم می‌شود.

 مشاور فرهنگی معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران افزود: پیش بینی ها نشان می دهد که در واقع ترافیک در روزهای پنجشنبه‌ها در رینگ دوم کمتر خواهد شد.

 


منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: طرح ترافیک آلودگی هوا پایتخت حمل و نقل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

کد خبر 6096769

دیگر خبرها

  • تاثیر ذرات آلاینده بر کنترل هیجانات / تجربه بیشتر افسردگی و اضطراب در روزهای آلوده
  • نقش اساسی آلودگی ناشی از ترافیک در سرطان کودکان / عمده موارد قانون هوای پاک اجرا نمی‌شود
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین