Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@00:53:44 GMT

پایان خواب خوش محتکران در اردکان

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۶۳۸۵

پایان خواب خوش محتکران در اردکان

فرماندار اردکان با بیان این‌ که تمامی صنوف و واحدهای نگهداری مشمول، موظف به ثبت‌نام در سامانه جامع انبارها هستند، خواستار ارائه گزارش هفتگی روند ثبت‌نام از سوی اتحادیه‌های صنفی و اداره صمت و برخورد جدی با احتکارکنندگان به‌ویژه واحدهای بزرگ شد.

به گزارش ایسنا، «بهروز شهابی‌زاد» در جلسه کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان اردکان گفت: قاچاق کالا و ارز سرمایه‌های بسیاری را از کشور تلف می‌کند و در شهرستان اردکان نیازمند تعامل نمایندگان سه‌قوه برای مبارزه با این معضل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌ وی نقش اداره صنعت، معدن و تجارت را در این موضوع بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: اطلاع‌رسانی از عملکرد سامانه جامع انبارها، انجام بازدیدهای میدانی و بررسی حجم معاملات واحدها توسط این اداره ضروری است.

‌ رییس کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان با بیان این‌ که تمامی صنوف و واحدهای نگهداری مشمول، موظف به ثبت‌نام در این سامانه هستند، خواستار ارائه گزارش هفتگی روند ثبت‌نام از سوی اتحادیه‌های صنفی و اداره صمت و برخورد جدی با احتکارکنندگان به‌ویژه واحدهای بزرگ شد.

‌ وی همچنین قاچاق سوخت را از مسائل مبتلا به شهرستان اردکان عنوان کرد و گفت: واحدهای مرغداری مستقر در مسیر خط لوله گاز ملزم به جایگزینی سوخت فسیلی با گاز طبیعی می‌شوند.

‌ شهابی‌زاد تعداد این واحدها را ۳۸ واحد مرغداری در بخش‌های مرکزی و عقدا اعلام کرد و گفت: این مسئله علاوه بر کاهش آلودگی‌ها، نقش مهمی در جلوگیری از قاچاق سوخت دارد و جهاد کشاورزی موظف شده تا در صورت عدم انعقاد قرارداد این واحدها با شرکت گاز، هیچ‌گونه سوخت مایعی به آنان تحویل ندهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احتکار منطقه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا زارعی با اعلام این خبر گفت: مأمورین پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کشنده که در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

وی افزود: در همین راستا خودرو نفتکش متوقف و در بررسی از آن مشخص شد کامیون فوق حامل فرآورده نفتی است که در خصوص آن توسط راننده هیچ گونه مدارک قانونی ارائه نشد.

جانشین انتظامی استان افزود: در این رابطه نفتکش موصوف توقیف و مقدار ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق فاقد مدارک قانونی و مجوزهای لازم به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف و راننده دستگیر که پرونده آن در مراجع قضائی در حال رسیدگی است.

کد خبر 6095252

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان