Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@21:26:17 GMT

جاده چالوس یک طرفه می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۶۴۴۶

سرهنگ رضا گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اطلاعات دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مستقر در محورهای مواصلاتی البرز، امروز و فردا (پنجم و ششم تیرماه) احتمالی برای یکطرفه شدن جاده چالوس از کرج به سمت مازندران پیش بینی نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: اما اگر حجم ترددها زیاد شد، پلیس تصمیمات لازم در این خصوص را اتخاذ می‌کند و به مردم اطلاع رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به یک طرفه شدن چالوس در روزهای جمعه و شنبه ابراز کرد: از ساعت ۱۵ روز جمعه هفته جاری تا ساعت ۲۴ همان روز تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه هفتم تیر ماه الی ساعت ۲۴ همان روز از مرزنآباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد وسیله نقلیه از ساعت ۱۳ روز شنبه هشتم تیرماه الی ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه نهم تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می‌شود.

گودرزی خاطرنشان کرد: همچنین تردد وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ روز شنبه هشتم تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع شده و تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: محور‌های قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست.

سرهنگ رضایی افزود: در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز شده و دو طرفه شده رانندگان با احتیاط تردد کنند.

به گفته وی محور آهنگران به حاجی آباد، حاجی آباد به شاهرخت به سمت مرز یزدان و حاجی آباد به آبیز مسدود است.

وی افزود: محور‌های قاین نیز به دلیل بارندگی شدید لغزنده است رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

دیگر خبرها

  • کندوان یک‌طرفه شد
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران