Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:20:11 GMT

ورود بامدادی والیبالیست‌ها به «پلودیوو»

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۶۶۸۰

تیم ملی والیبال ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز به وقت تهران با ورود به پلودیوو میزبان هفته پنجم لیگ ملت‌ها در هتل پارک اسپا مستقر شد.

به گزارش "ورزش سه"، ملی‌پوشان والیبال با ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی، محمدجواد معنوی‌نژاد، علی شفیعی، پوریا فیاضی، مسعود غلامی، محمدرضا حضرت‌پور، جواد کریمی، علی‌ اصغر مجرد، پوریا یلی و محمدرضا موذن ساعت ۱۵:۲۰ دقیقه بعدازظهر روز گذشته از طریق فرودگاه امام(ره) به استانبول رفتند و بعد از یک ساعت توقف، ساعت ۱۹:۲۵ دقیقه به سمت صوفیه پرواز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ملی والیبال با ورود به صوفیه، مسافت دو ساعته‌ فرودگاه تا شهر پولودیوو را طی کرد و بعد از ۱۲ ساعت به هتل محل اقامت خود رسید.


تیم ملی والیبال در هفته پنجم لیگ ملت‌ها با صربستان، بلغارستان و آمریکا برای جواز صعود به دور نهایی به ترتیب در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه مسابقه می‌دهد.


بالاخره امروز اولین تمرینات والیبالیست ها بعد از پایان هفته چهارم و قبل از شروع هفته پنجم در محل سالن برگزاری مسابقات در بلغارستان برگزار می شود.

 

تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال 2019 لیگ ملتهای والیبال والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال 2019 لیگ ملتهای والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران هفته آینده راهی برزیل خواهد شد تا در هفته اول و البته سرنوشت‌ساز لیگ ملت‌های والیبال به مصاف رقبای خود برود. این هفته برای والیبال ایران بسیار مهم خواهد بود و می‌تواند شانس تیم ملی برای صعود به المپیک را بالا ببرد یا اینکه به صفر برساند.  

دیروز تیم ملی والیبال ایران کامل شد و لژیونرها نیز به جمع شاگردان موتا پائز اضافه شدند. یکی از این بازیکنان میلاد عبادی پور بود که بعد از اتمام کارش در اورال اوفا روسیه به جمع ملی‌پوشان اضافه شد تا پائز نفس راحتی بکشد.  

بعد از انصراف سید محمد موسوی از حضور در تیم ملی والیبال میلاد عبادی‌پور دوباره به عنوان کاپیتان معرفی شد. بازیکنی که سال گذشته به دلیل اختلافات موجود با کادر فنی وقت از تیم ملی فاصله گرفت اما حالا دوباره با کاپیتانی برگشته است.  قطعا سرمربی جدید تیم ملی نیز در این تورنمنت حساس و سرنوشت‌ساز پیش رو حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باتجربه خود باز کرده است.

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • رم - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • رئال در یک قدمی قهرمانی لالیگا
  • رئال مادرید در یک قدمی قهرمانی لالیگا؛ کادیز سد محکمی نبود
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • هفته بیست و پنجم لیگ برای خوزستان تاریخی شد
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند