Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:17:16 GMT

پروژه های گردشگری ماسال تا پایان سال تکمیل شود

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۷۰۹۱

پروژه های گردشگری ماسال تا پایان سال تکمیل شود

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا محمد جواد عامر در جلسه پیگیری پروژه‌های عمرانی شهرستان ماسال که با حضور دبیر کمیته برنامه ریزی و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نمایندگان ادارات کل مربوطه برگزار شد، با اشاره به اقدامات به عمل آمده برای استفاده از اعتبارات بخش خصوصی جهت اتمام پروژه حفاظتی و گردشگری زیستگاه مرال گفت: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی، تصمیم گرفته شد جهت تکمیل و بهره برداری از این پروژه از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود که با توجه به مراجعه چندین سرمایه گذار، احتمالاً با نهایی شدن قرارداد عملیات اجرایی جهت تکمیل این پروژه در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نیاز شهرستان به فضای فرهنگی و سالن اجتماعات استاندارد را یکی از دغدغه‌های مهم ذکر و ابراز امیدواری کرد کهساختمان اداری تبلیغات اسلامی و سالن اجتماعات آن با توجه به اهمیت این پروژه و با استفاده از اعتبارات کمکی سایر بخش‌ها هر چه زودتر به بهره برداری برسد.
فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم پیگیری جدی پروژه یادمان مشهد میرزا خاطر نشان کرد: بخش مطالعات این پروژه که با مسئولیت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حال انجام است؛ در مراحل پایانی قرار دارد و انتظار می‌رود با توجه به اهمیت و جایگاه والای این سردار ملی تا پایان تیرماه جاری با انتخاب پیمانکار مربوطه هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی آن نیز آغاز شود.
عامر با تاکید بر رسیدگی جدی به پروژه‌های سایت موزه اسب ریسه و ساختمان موزه شهر ماسال از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: با توجه به اهمیت این دو پروژه، انتظار می‌رود با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

نیمه دوم خردادماه امسال نیز عامر در جلسه شورای اداری ماسال، به رئیسان اداره‌ها تأکید کرد که باید با جدیت پیگیر پروژه‌های عمرانی باشند و با ارتباط مداوم با اداره کل، زمینه تسریع در اجرای پروژه‌ها را فراهم کنند. اینجا را ببینید

ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است؛ این شهرستان با دارابودن جاذبه‌های طبیعی و ییلاقات بکر و زیبا و به عنوان نزدیکترین منطقه ییلاقی به مرکز استان، هر ساله خیل عظیمی از گردشگران نوروزی را به سوی خود جذب می‌کند.
ییلاقات زیبای اولسبنگاه، نمننمه پشت، سی فی، النزه، خشکه دریا، منطقه باستانی اسب ریسه، آبشار رامینه، غار آویشو، بام سبز و مشهد میرزا (محل شهادت میرزا کوچک) در منطقه ییلاقی آلاله پشته از جمله جاذبه‌های گردشگری ماسال محسوب می‌شود.
همچنین بقاع متبرکه آقا مهر علی و آقا رضا علی شالماء، امام زاده شفیع، آقا سید رضای دلیجان و آقا سید ابراهیم قران از جمله زیارتگاه‌ها و اماکن مذهبی ماسال هستند.

۷۲۹۵/‏۲۰۰۷/‏

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا

وزیر دفاع پاکستان درباره تکمیل خط لوله گاز ایران-پاکستان به‌رغم هشدارهای آمریکا، ابراز خوش‌بینی کرد.

به گزارش ایسنا، «خواجه عاصف» وزیر دفاع پاکستان روز پنجشنبه ابراز خوش‌بینی کرد که کار تکمیل خط لوله گاز میان این کشور و ایران به‌رغم هشدارهای آمریکا به سرانجام برسد.

او با اشاره به سفر «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به این کشور، آن را تحولی مهم به‌ویژه درباره پروژه خط لوله انتقال گاز دانست.

به گزارش پاکستان تودی، این اظهارات عاصف در حالی بیان شده که ایالات متحده به بهانه تحریم‌ها، درباره هرگونه توافقات تجاری با ایران هشدار داده است.

کلید پروژه خط لوله گاز در سال ۲۰۱۰ و با هدف انتقال گاز از میادین پارس جنوبی در ایران برای تامین انرژی پاکستان زده شد؛ پروژه‌ای که به‌رغم تکمیل در ایران، در پاکستان با تاخیر همراه بوده است.

در میانه نیاز مبرم پاکستان به انرژی و همچنین درخواست از آمریکا برای صدور معافیت تحریمی درباره خط لوله گاز، دولت موقت پاکستان چندی پیش برنامه‌های آغاز ساخت و ساز این پروژه را تصویب کرد.

وزیر دفاع پاکستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود از سیاست‌های دوگانه کشورهای غربی به‌خصوص درباره اقدامات رژیم صهیونیستی در مقایسه با کشورهای دیگر انتقاد کرد.

او با اشاره به چالش مشترک تروریسم برای ایران و پاکستان، بر تعهد مشترک ۲ کشور برای مقابله با آن تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر