Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@21:45:36 GMT

با ۳۰ درصد از توان داخلی تولید می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۷۲۹۹

با ۳۰ درصد از توان داخلی تولید می‌کنیم

شاهین شهر _نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ سرمایه گذاری گسترده، نیروی انسانی ماهر و امکانات به‌روز واحدهای تولیدی در کشور و استان اصفهان جالب توجه است، اما روند چرخش و نقدینگی کم و تولید با ۳۰ درصد از توان و ظرفیت باعث ناراحتی و نارضایتی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شاهین‌شهر، مسعود پزشکیان در بازدید از خطوط تولید کارخانه تولید لوازم خانگی در این شهرستان اظهار کرد: زمانی که تولید در کارخانه‌ها با حداکثر توان و ظرفیت انجام شود، علاوه بر اشتغالزایی بیشتر محصولات با قیمت کمتری به بازار عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرمایه گذاری گسترده،  نیروی انسانی ماهر و امکانات به‌روز واحدهای تولیدی در کشور و استان اصفهان جالب توجه است، اما روند چرخش و نقدینگی کم و تولید با ۳۰ درصد از توان و ظرفیت باعث ناراحتی و نارضایتی است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مسئولان، سیاستگذاران، ‌صداوسیما و رسانه‌ها باید از تولید کالای ایرانی حمایت کنند و برای استفاده از کالای ایرانی فرهنگ‌سازی بیشتری انجام دهند.

دیدار چهره‌به‌چهره استاندار با صنعتگران

عباس رضایی، استاندار اصفهان نیز در این بازدید خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از طرح رونق تولید، مسئولان استانداری اصفهان علاوه بر تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد تنظیم بازار در ‌هر هفته یک روز را برای دیدار چهره‌به‌چهره با تولیدکنندگان و صنعتگران اختصاص داده‌اند.

وی اضافه کرد: برای حمایت از تولید ایرانی و تولیدکنندگان و صنعتگران، بازدید دوره‌ای از شهرک‌های صنعتی و تولیدی و شرکت‌های استان اصفهان انجام می‌شود.

استاندار اصفهان گفت: در این بازدیدها و دیدارهای چهره‌به‌چهره بیش از ۶۰ درصد مشکل تولید و صنعت را بررسی و برطرف می‌شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استاندار اصفهان بازدید شاهین شهر لوازم خانگی داخلی مسعود پزشکیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟

تین نیوز

استاندار فارس ضرب الاجلی برای نصب دوربین های نظارتی در آزادراه اصفهان شیراز تعیین کرده است اما آیا این دوربین ها به توانمندی های شرکت های دانش بنیان داخلی که دوربین های آنها می تواند تلفات را 50 درصد و تصادف های مرگبار را تا 85 درصد کاهش دهد توجهی شده است؟

اتوبان اصفهان شیراز یک آزادراه تازه تاسیس است که هنوز دوربین های کنترلی و نظارتی برای آن تامین و نصب نشده است. به همین دلیل این اتوبان گاهی به جولانگاه متخلفانی تبدیل می شود که با سرعت های بالای 150 کیلومتر و 170 کیلومتر و حتی بیشتر در این محور تردد می کنند.

نبود دوربین های نظارتی در آزادراه اصفهان شیراز تصادف های مرگباری در این اتوبان رقم زده است و بیم آن می رود که تعداد این تصادفات در آینده بیشتر شود.

در فیلمی که در ادامه می بینید به این موضوع پرداخته ایم.  

آقای ایمانیه استاندار فارس خواستار تسریع در نصب دوربین های نظارتی شده و در این مورد ضرب الاجلی تعیین کرده است. سوال اینجاست که آیا از توان شرکت های دانش بنیان داخلی برای برطرف کردن نیاز آزادراه اصفهان شیراز به دوربین های نظارتی استفاده می شود؟


 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ایران با چند درصد ظرفیت به اسرائیل حمله کرد؟
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران