Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@02:23:12 GMT

یک جوان ۲۰ ساله ۲۰ دقیقه پس از مرگ زنده شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۷۳۰۷

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، یک جوان ۲۰ ساله ۲۰ دقیقه مرد و پس از آن دوباره زنده شد. این جوان مشغول حمل یک نردبان فلزی بود که این ابزار به سیم برق برخورد کرد و دچار برق گرفتگی شد.

«مایکل ترویت» اهل لیوونیا در ایالت میشیگان مشغول انجام برخی تعمیرات خانگی بود که فعالیت قلبش متوقف شد.

او چیزی از حادثه به یاد نمی آورد و به گفته خودش مشغول راه رفتن بود که ناگهان خود را روی تخت بیمارستان بومونت و در محاصره پزشکان می بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وبلاگ بیمارستان در این باره نوشته شده: مایکل هنگامیکه دوباره هوشیاری خود را به دست آورد مانند شخصیت ابرقهرمانی هالک به دستگیره های تخت چنگ می زد و آن را با قدرت زیادی تکان می داد. از سوی دیگر کل تیم مراقبت سعی کردند مایکل را در جای خود نگه دارند.

هنگامیکه مایکل دچار حادثه شد، ۴ دقیقه طول کشید تا نیروهای امدادی به محل رسیدند و در این زمان احتمال زنده ماندن او بسیار کم بود. زیرا قلب او کار نمی کرد و با وجود تلاش های پزشکان در بیمارستان نیز قلب او دوباره فعال نشد. اما ناگهان پس از ۲۰ دقیقه او دوباره به زندگی بازگشت.

جالب آنکه تنها عارضه جانبی این حادثه در بدن مایکل از بین رفتن حس لامسه در انگشتان پای او است. اما مغز او به طور کامل کار می کند.

باربارا اسمیت مدیر یکی از بخش های بیمارستان بومونت می گوید: در کمتر از ۵ دقیقه سلول های مغز به دلیل کمبود اکسیژن می میرند. احیای مایکل پس از ۲۰ دقیقه واقعاً معجزه آسا است. جالب آنکه مغز او کار می کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید

تیم فوتبال الاهلی عربستان ستاره ۲۱ ساله اتلتیکو مادرید را در فهرست خریدهای تابستانی‌اش قرار داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گزارش رسانه‌های اسپانیایی حاکی از آن است که باشگاه الاهلی جده می‌خواهد برای جذب یکی از ستاره‌های اتلتیکومادرید در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی دست به کار شود.

پابلو باریوس، ستاره 21 ساله اتلتیکومادرید مورد توجه الاهلی عربستان قرار داد و مدیران این تیم شهر جده معتقدند این بازیکن می‌تواند خریدی سودمند باشد، زیرا با وجود سن کم در این فصل 31 بازی در ترکیب تیمش به میدان رفته است.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

الاهلی عربستان در فصل گذشته بازیکنان سرشناسی همانند ریاض محرز و روبرتو فیرمینیو را جذب کرد، اما شانسی برای قهرمانی در لیگ حرفه‌ای عربستان ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • صهیونیست‌ها ده‌ها نفر را در بیمارستان ناصر زنده به گور کردند
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)