Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری سی ان ان، پلیس جورجیا روز گذشته ویدئویی را از پیدا شدن یک نوزاد چند ساعته در یک کیسه پلاستیکی در جنگل‌های اطراف این ایالت منتشر کرد.

در این ویدئو، افسران شیفت شب یک نوزاد تازه متولد شده را در یک کیسه پلاستیکی در جنگلی پیدا می‌کنند. این ویدئو که روز گذشته منتشر شد، ششم ماه میلادی جاری در ۴۰ مایلی آتلانتا گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس محلی اعلام کرد تصمیم به انتشار این ویدئو با هدف یافتن اطلاعات معتبر برای کشف هویت این نوزاد صورت گرفته است. در این ویدئو نشان داده می شود که نیرو‌های پلیس در حال پاره کردن یک کیسه پلاستیکی زرد رنگ هستند و در درون کیسه یک نوزاد در حال گریه پیدا می‌کنند که هنوز بند ناف به بدن او متصل است و حاکی از آن است که تنها چند ساعت از تولد این نوزاد گذشته است.

مقامات پلیس بلافاصله این نوزاد را برای انجام مراقبت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل کردند. پلیس محلی اعلام کرد شرایط جسمی این نوزاد خوب است و اکنون تحت مراقبت در دپارتمان خدمات خانواده و کودکان در جورجیا قرار دارد. مقامات پلیس همچنان به دنبال یافتن مادر این نوزاد هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تازه‌ترین خبرها از مناطقی که شب گذشته دچار سیلاب شدند

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور درمورد مناطقی که شب گذشته دچار سیلاب شدند گفت: بیشترین بارش‌ها در شمال استان خوزستان بوده است.

دریافت 6 MB

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • تدوین برنامه مراقبت از راه دور نوزادان نارس بعد ازترخیص در اصفهان
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • (ویدئو) قانون کاهش تولید کیسه‌های پلاستیکی
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم
  • فیلم/ تازه‌ترین خبرها از مناطقی که شب گذشته دچار سیلاب شدند
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده! + ویدئو