Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین درباره خبر پناهندگی یکی از ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر توضیحاتی را ارائه کرد. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

محمد حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره خبر پناهندگی سامان بلاغی که پس از حضور تیم ملی بسکتبال با ویلچر در مسابقات جهانی آلمان در شهریور 97 دیگر به ایران بازنگشت، اظهار داشت: این موضوع همان زمان رسانه‌ای نشد و ما هم به دنبال این موضوع نبودیم، چرا که بازتاب‌های بدی برای ورزشکاران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید نفرات دیگر هم تشویق به این کار شوند و این جالب نیست.

وی در ادامه افزود: این اتفاق سال گذشته رخ داد و ما همان زمان تمام اقدامات و پیگیری‌های لازم را با سفارت‌های ایران و آلمان در هر دو کشور انجام دادیم.

دبیر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین درباره این موضوع که شنیده می‌شود این ورزشکار از پناهندگی پشیمان شده است، گفت: به‌هرحال چنین کارهایی به ویژه به افراد جانباز و معلول به لحاظ فرهنگی و اجتماعی فشار وارد می‌کند. ما هم ناراحتی او را شنیده‌ایم، اما این ورزشکار در خارج از ایران است.

حسین‌پور درباره درگذشت راضیه شیرمحمدی ملی‌پوش پاراتیروکمان ایران و پاداش این مرحومه که مربوط به بازی‌های پاراآسیایی 2018 است، عنوان کرد: اتفاق بسیار تلخی بود و به خانواده آن مرحومه و جامعه ورزش جانبازان و معلولین تسلیت می‌گویم. ما تحویل پاداش‌ها را طی امروز و فردا انجام می‌دهیم. بانک هم در حال تحویل دادن کارت‌های هدیه است. درباره این ورزشکار فقید هم پس از هماهنگی با خانواده‌اش، پاداش بازی‌های پاراآسیایی را به آنها تحویل خواهیم داد.

روسای انجمن‌های ورزشی جانبازان و معلولین معرفی شدند

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ورزش جانبازان و معلولین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش جانبازان و معلولین ورزش جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی اظهار کرد: هیئت رئیسه جلسه گذاشت و بر اساس اساسنامه اواخر خرداد را زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی اعلام کرد. این زمان را به وزارت اعلام کردیم و وزارتخانه باید نظر نهایی را اعلام کند.

پریچهره افزود: بعد از تایید زمان توسط وزارت ورزش، دعوتنامه حضور در مجمع را به اعضای مجمع و کاندیداها اعلام می‌کنیم تا اقدامات خود را انجام دهند. البته باید فهرست کاندیداها را هم در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم.

وی درباره کاندیداهای انتخابات گفت: در زمان نام نویسی از کاندیداها، ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده بودند که ملاک همان ثبت‌نام‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش