Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ترویج خدمت کریمانه و ترویج فرهنگ زیارت اهل بیت علیه السلام از اهداف برگزاری جشن های دهه کرامت است، گفت: دستگاه های اجرایی در تدوین برنامه و فعالیت های دهه کرامت از موا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام جواد طاهری معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر نماینده ولی فقیه در استان در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت سیستان و بلوچستان گفت: اوقاف، موقوفات مرتبط با امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها صرف فعالیت های دهه کرامت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: موقوفات مرتبط که می توانند برنامه های دهه کرامت را مورد حمایت مالی قرار دهند شناسایی و فعال گردند.

 

وی با تاکید بر اینکه مصوبات جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت به سمع و نظر ادارات و سازمان ها مرتبط برسد، افزود: ترویج خدمت کریمانه و ترویج فرهنگ زیارت اهل بیت علیه السلام از اهداف برگزاری جشن های دهه کرامت است.

 

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه برنامه و فعالیت های دهه کرامت خروجی داشته باشد، ادامه داد: مسابقات کتابخوانی در ایام دهه کرامت جدی گرفته شود.

 

طاهری ادامه داد: همچنین محتوای سخنرانی های مبلغین مشخص باشد تا بازخورد سخنرانی ها و محتوا را بدانیم.

 

وی بر تبیین جایگاه زن در دهه کرامت تاکید کرد و افزود: تمام علما و روحانیون به حرم حضرت معصومه پناه می برند و از این حضرت طلب کمک می کنند و این جایگاه حضرت معصومه را نشان می دهد.

 

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گفت: مطرح کردن زندگی نامه حضرت معصومه امید بخش و باید روی آن کار شود.

 

طاهری با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی در اجرای برنامه و فعالیت های دهه کرامت از موازی کاری پرهیز کنند، گفت: برای جلوگیری از موازی کاری فعالیت های دهه کرامت دریافت فعالیت قبل از اجرا توسط شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت از سوی اعضای شورا ضروری است تا کار نظارتی انجام شود.

 

وی با تاکید بر اینکه در اجرای برنامه های دهه کرامت کار نظارتی انجام شود تا دستگاه های همراه و فعال مورد تشویق قرار گیرند، افزود: دستگاه های اجرایی مراقبت کنند تا فعالیت های دهه کرامت صرفا شادی بدون خروجی نباشد و این نیاز به ارزیابی و نظارت دارد.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت خبرگزاری شبستان مجلس شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت استان بوشهر روزنامه ها مسجد کانون مساجد مبلغین دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد

مهرداد عرب اول بیان کرد: با توجه به دستور استاندار مبنی بر ضرورت بررسی عملکرد اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف در سال ۱۴۰۳ جلسات بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در این سازمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی از نظر پیشرفت ریالی و فیزیکی طرح‌های استانی و طرح‌های به بهره برداری رسیده به تفکیک شهرستان‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بررسی می‌شود.

این مقام مسوول گفت: نتایج پیگیری‌های به عمل آمده در زمینه جذب منابع مالی و ردیف‌های متمرکز بودجه سال ۱۴۰۲، عملکرد بازدیدهای میدانی و جلسات برگزار شده با فرمانداران نیز در این جلسات بررسی و برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌ها برای بودجه ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

وی، میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جذب سرمایه گذار و بهره برداری از طرح‌های تعهدی را از دیگر شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت