Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی گفت: نیروی انتظامی این پتانسیل را دارد که ظرف یک‌هفته تمام معتادان متجاهر و خرده‌فروشان را دستگیر و با بدحجابی و یا کشف حجاب برخورد قاطع داشته باشد اما باید ظرفیت آن نیز در استان فراهم باشد. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، علیرضا مظاهری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با ارائه آماری از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه، اظهار داشت: 136 هزار و 444 فقره تماس تلفنی با سامانه 110 پلیس استان برقرار شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر خوش پلیس برای رفع توقیف خودروهای دارای جریمه سنگینرئیس پلیس پایتخت دستور بازداشت 2 مأمور در حادثه پارک پلیس را متوقف کردطرح تابستانی پلیس راه استان ایلام آغاز شد

وی با اشاره به کاهش 17 درصدی مزاحمت‌های تلفنی با مرکز 110 نیروی انتظامی استان، افزود: کاهش تماس‌های غیر عملیاتی و ایجاد مزاحمت‌های تلفنی و همچنین ارتقای فرهنگ اجتماعی دو رویکرد اساسی پلیس در سال جدید به شمار می‌رود که در این راستا شاهد کاهش 17 درصدی تماس‌های مزاحمتی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بودیم.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از وقوع یک فقره قتل طی سه ماه ابتدایی سال 98 در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: طی سه ماه ابتدای سال جاری 2162 پرونده نزاع و درگیری در استان تشکیل شده که در مقایسه با سه ماهه نخست سال97، 22 درصد کاهش داشته است. همچنین در مدت مذکور شاهد کاهش 50 درصدی قتل در استان بودیم.

مظاهری با بیان اینکه خوشبختانه در این مدت سرقت‌مسلحانه در استان به صفر رسیده است، تصریح کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری 184 فقره پرونده جعل و کلاهبرداری در استان تشکیل شده که در این راستا 86 درصد پرونده‌ها کشف و 108 نفر نیز دستگیر شدند. لذا انتظار می‌رود شهروندان به تذکرات پلیس در خصوص کلاهبرداری توجه نمایند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اجرای دو طرح مبارزه با قاچاق در استان افزود: در اجرای دو طرح مبارزه با قاچاق در استان 262 نفر دستگیر و همچنین 9 نفر نیز در جهت تشکیل 7 فقره پرونده زمین‌خواری، دستگیر شدند.

مظاهری با بیان اینکه چهار هزار و 785 نفر به طور کلی به دلیل ارتکاب جرائم مختلف در استان دستگیر شدند، افزود: 70 درصد مجرمان دستگیر شده را افراد 25 تا 39 سال تشکیل می دهند که 98 درصد آن‌ها نیز زیر دیپلم و یا بی‌سواد هستند. همچنین در سه ماه نخست سال 98، 954 نفر سارق دستگیر شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است.

فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه در راستای اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی طی سه ماه ابتدای سال 98 دو نفر به مراجع قضایی معرفی شدند، اضافه کرد: نیروی انتظامی خراسان شمالی این پتانسیل را دارد که ظرف یک هفته تمام معتادین متجاهر و خرده فروشان را دستگیر و با بدحجابی و یا کشف حجاب برخورد قاطع داشته باشد اما باید ظرفیت آن نیز در استان فراهم باشد.

انتهای پیام/ز

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی غروب یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه روز شنبه فردی با مراجعه به پلیس آگاهی از ضرب و جرح و سرقت کیف خود خبر داد و ابراز داشت: سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به همراه مدارک داخل کیف مذکور بود لذا با توجه به حساسیت موضوع عملیات شناسایی سارقان آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه پلیس با استفاده از اقدامات فنی هویت یکی از سارقان را شناسایی کرد، افزود: فرد مذکور در منزل پدر بزرگ خود جنوب سمنان دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه این فرد به همدستی دو نفر دیگر نیز اعتراف کرده است، ابراز داشت: این دو نفر نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

گیلانی با بیان اینکه کینه‌جویی انگیزه سرقت بوده است، تصریح کرد: در ادامه اعترافات عنوان شد که اختلافات مالی شاکی و سارق مربوط به چهار سال قبل است و متهم اصلی با همدستی برادر و دوست خود اقدام به انجام این سرقت کرده بود.

وی افزود: پرونده هر سه متهم برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی ارجاع و این افراد روانه زندان شدند.

کد خبر 6097541

دیگر خبرها

  • ۳۰ خرده فروش مواد مخدر در اصفهان دستگیر شدند
  • ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • دستگاه‌ها در راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد با شهرداری ایلام همکاری کنند
  • مرکز نگهداری معتادان متجاهر از نیازهای اساسی استان ایلام است
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد