Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل بانک دي درجريان سفر به استان هاي کرمان و يزد ضمن بازديد از نيروگاه برق شهيد زنبق، کارخانه لاستيک بارز و توربين هاي صنعتي غدير دستور کار اصلي نظام بانکي در سال جاري را رونق توليد عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، محمد رضا قرباني، مديرعامل به همراه شعبانعلي داورپناه، معاون اعتبارات، ناصر شريعتي، مديرکل امور شعب و بازاريابي و احمد حشمي پور، مديرکل حوزه مديريت با هدف حمايت از توليد داخلي از کارخانه هاي برق زنبق، لاستيک سازي بارز و توربين سازي غدير بازديد و با مديران عامل اين مجموعه ها ديدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش، قرباني در اين ديدارها ضمن بازديد از بخش هاي مختلف واحدهاي توليدي، حمايت از رونق توليد را رويکرد اصلي نظام بانکي در سال جاري عنوان کرد و افزود: با ارائه تسهيلات هدفمند از سوي بانک‌ها به مراکز توليدي و صنعتي بسياري از مشکلات پيش روي کارخانجات و بنگاه‌هاي توليدي برطرف و زمينه تحقق رونق توليد به عنوان دغدغه اصلي کشور در حوزه اقتصادي در سال جاري، به نحو بسيار شايسته‌اي فراهم مي‌شود که مصداق بروز چنين عزمي در ارائه تسهيلات گسترده نظام بانکي به فعالان حوزه توليدي متجلي مي‌شود که به درستي توليد و اشتغال پايدار را فراهم خواهد ساخت.
محمدرضا قرباني با اشاره به مسائل اقتصادي کشور و راهکارهاي خروج از آن گفت: با در نظر گرفتن اين واقعيت که « توليد » شاه کليد نجات بخش اقتصاد کشور است، مقاومت پذيري اقتصادي به بهترين نحو ممکن با تحقق و حصول مثبت و حداکثري رونق در عرصه توليد، تقويت مي‌شود و در چنين شرايطي آسيب‌هاي ناشي از تکانه‌هاي اقتصادي، شوک‌ها و تحريم‌هاي خارجي، به حداقل ممکن کاهش پيدا مي‌کند.
مديرعامل بانک دي اظهار نمود که بانك ها مي توانند از طريق ارايه تسهيلات ارزان قيمت و حمايت هاي مالي واحدهاي توليدي در رونق اقتصاد کشور و احياي بسياري از واحدهاي توليدي موثر باشند.
گفتني است،محمدرضا قرباني، مديرعامل بانک دي با هدف حمايت از رونق توليد و گسترش مبادلات مالي در جريان سفرهاي استاني از کارخانه ها و واحدهاي توليدي بازديد و زمينه هاي همکاري متقابل را مورد بحث و بررسي قرار مي دهد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل

مسعود ایرانی بیان کرد: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.

او افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات اظهار کرد: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.

ایرانی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.

در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل