Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:03:53 GMT

کوچک زاده: عاشوری و فرجی با نساجی قرارداد دارند

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۹۱۱۳

کوچک زاده: عاشوری و فرجی با نساجی قرارداد دارند

نساجی مازندران با مالک و سرمربی جدید به استقبال لیگ نوزدهم خواهد رفت اما این در حالی است که در روزهای اخیر برخی از بازیکنانشان به تیم های دیگر پیوسته اند.

به گزارش" ورزش سه" فرهاد کوچک زاده سرپرست تیم فوتبال نساجی درباره شرایط این و جدایی برخی از بازیکنان این تیم گفت:« برخی از بازیکنان که جدا شدند قراردادشان به  پایان رسیده بود اما دو بازیکن هنوز با ما قرارداد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


او درباره این بازیکنان گفت:« علی اصغر عاشوری و فرشاد فرجی که امروز گفته می شود قرارداد بسته اند با ما قرارداد دارند. اما بازیکنانی مثل محمد آبشک قراردادشان با ما به پایان رسیده بود و برایشان آرزوی موفقیت در تیم جدیدشان را داریم.»


سرپرست تیم نساجی در ادامه همچنین در رابطه با واکنش این باشگاه گفت:« قرار است امروز و فردا درباره این موضوع در باشگاه تصمیم گیری شود. ما سعی می کنیم تیم را خیلی زود جمع و جور کرده و بازیکنان مدنظرمان را حفظ و جذب کنیم.»


او افزود:« تغییرات مالکیت دردسرها و سختی های مخصوص خودش را دارد اما در حال انجام کارها هستیم و به زودی تیم جمع خواهد شد.»


کوچک زاده با اشاره به شرایط بازیکنان فصل گذشته این تیم گفت:« ما تازه به تهران آمده ایم و در حال نهایی کردن لیست هستیم. با محمد عباس زاده کاپیتان تیم و برخی از بازیکنان دیگر که قرارداد دارند برای ادامه راه به توافق رسیده ایم. برخی از بازیکنان هم هستند که قراردادشان به پایان رسیده و ادامه همکاری آن ها به نظر آقای مهاجری بستگی دارد.»

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر را برگزار کرد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود. تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخپوشان تشریح شد. با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو (آقا وسط) پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند.

در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت. تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند. بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند. تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • پیام ساکت قبل از پرسپولیس: شمال فقط نساجی