Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@23:01:50 GMT

فوت کودک 7 ساله در واژگونی پراید

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۹۱۵۶

فوت کودک 7 ساله در واژگونی پراید

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ رضا عزیزی گفت: ساعت ۱۳:۵۰ روز گذشته گزارشی مبنی بر واژگونی یک خودرو سواری پراید در محور همدان- سنندج به عوامل پلیس راه داده شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام گزارش با حضور عوامل پلیس راه در صحنه تصادف و با بررسی‌های متعدد، مشخص شد که خودرو سواری پراید به علت عدم توانایی راننده در کنترل و عدم توجه به جلو واژگون شده و دو کودک شش و هفت ساله که در قسمت عقب خودرو نشسته بودند، به علت نبستن کمربند ایمنی هر دو مجروح شده و توسط عوامل اورژانس در اسرع وقت به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی اضافه کرد: راننده و همسرش هیچ آسیبی ندیده بودند اما متأسفانه پسر بچه ۷ ساله آنها پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده و آسیب جدی جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه متأسفانه بسیاری از رانندگان در حین رانندگی به نکات ایمنی توجهی نداشته و تصور می‌کنند حوادث فقط برای دیگران است، یادآور شد: علت این تصادف را می‌توان عدم توجه راننده به جلو، عدم توانایی راننده در کنترل خودرو و نبستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان عقب اعلام کرد که در نهایت تمام این بی توجهی‌ها منجر به مرگ یک کودک ۷ ساله شد.

رئیس پلیس راه استان همدان در پایان بیان کرد: با وجود تمام توصیه ها و هشدارهای پلیس راه، متأسفانه همچنان شاهد از دست دادن بسیاری از سرنشینان و رانندگان در تصادفات هستیم به طوریکه رانندگان با عدم رعایت نکات ایمنی حوادث تلخی را برای خانواده‌های خود رقم می‌زنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان پلیس راه استان خودرو مرگ همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم

صاحب یک خودروی پراید در عراق، وسیله نقلیه‌اش را در محل تعیین شده برای جرثقیل پارک کرد. مالک جرثقیل نیز راننده پراید را به شیوه خودش مجازات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...