Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز - فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری ۷۷ متهم از ۳۲ باند سارقین و جاعلین حرفه ای در کمتر از ۴۸ ساعت در این استان خبر داد وگفت: مردم می توانند اموال سرقت شده خود را در سامانه نما که در سایت پلیس قرار گرفته شناسایی کنند.

به گزارش قدس آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان پیش از ظهرامروز چهارشنبه درحاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای عملیاتی پلیس البرز اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی دراستان البرز به صورت مستمر درحال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح در کمتر از ۴۸ ساعت ۳۲ باند سارقین و جاعلین حرفه ای دستگیر و شناسایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی البرز با اشاره به اینکه طی این عملیات ۷۷ متهم دستگیر شده اند، گفت: از مجموع دستگیر شدگان پنج نفر زن و ۶۱ نفر ازآنها دارای سابقه کیفری هستند.

محمدیان خاطرنشان کرد: از این سارقان ۱۴ دستگاه خودرو مسروقه، تعداد زیادی ضبط و پخش باند خودرو، باطری خودرو، «ال. سی. دی»، طلاو جواهرات، لوازم داخلی خودرو و دلار جعلی کشف شد.

 این مقام انتظامی استان  البرز در ادامه گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده از وسایل مکشوفه به نظر می رسد۴۰۰ فقره تا این لحظه کشفیات صورت گرفته است  واین یکی از عملیات مهم و خوب پلیس اگاهی بود.

محمدیان در بخش دیگری از سخنانش به راه اندازی سامانه "نما" اشاره کرد و گفت: در سایت پلیس  ودر قسمت پلیس اگاهی یک سامانه طراحی شده است که تمامی اموال مکشوفه در این سامانه بارگزاری می شود.

وی در ادامه  افزود: سامانه نما بستری است برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالای مسروقه که به وسیله آن مالباختگان می‌توانند به صورت مجازی کالاهای کشف را رصد کنند.

سردار محمدیان گقت: مالباختگان با ورود به سایت پلیس به نشانی police.ir  و با مراجعه به قسمت اموال کشف شده مشخصات کالای مسروقه خود را وارد کرده و اموال خود را شناسایی و تحویل بگیرند.

فرمانده نیروی انتظامی البرز در پایان گفت: با اجرای این طرح ها هیچ گونه فضای امنی برای مجرمان نخواهیم گذاشت و بدون اغماض با آنها برخورد جدی خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز کشف اموال سرقتی مالباختگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او از دستگیری یک سارق در ارتباط با سرقت‌های رخ داده با با انجام اقدامات اطلاعاتی  ماموران پلیس آگاهی و با هماهنگی مقام قضایی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ سهرابی به نقش مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را به سرعت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند