Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:22:33 GMT

نمایشگاه صنعت ساختمان در مشهدمقدس برپا شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۹۳۱۱

نمایشگاه صنعت ساختمان در مشهدمقدس برپا شد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان با استقبال بسیاری روبه‌رو شد، بیست و دومین نمایشگاه مذکور از ۴ تا ۷ تیرماه برگزار می‌شود. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

سعید صیفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی برای راه اندازی صنعت نمایشگاه ساختمان اقدام کرده است، هدف این ارگان، معرفی ظرفیت‌های تولیدکنندگان و دستاوردهای نوین صنعت ساختمان است، گسترش یافتن این بخش، اشتغال‌زایی و رونق تولید نیز از سایر اهداف صنعت ساختمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل  نمایشگاه بین‌المللی مشهد خاطرنشان کرد: 25 هزار متر مربع از فضای نمایشگاهی به نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان اختصاص دارد، در حال حاضر 247 غرفه در این محل وجود داشته و شرکت‌های داخلی و خارجی در این غرفه‌ها فعال‌ هستند.

وی بیان کرد: 147 شرکت از تعداد شرکت‌های مذکور داخلی و باقی آنها خارجی هستند، این شرکت‌ها در مباحث مختلفی نظیر شیرآلات، مصالح ساختمانی، سازه ساختمانی، دکوراسیون داخلی، صنایع سرمایشی و گرمایشی، آهن‌آلات، یراق‌آلات و نظایر این موارد فعال هستند.

شیراز میزبان نخستین اجلاس مدیران صنعت ساختمان جنوب کشور می‌شود‌هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان به روایت تصویرنوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در 5 محور تشریح شد

صیفی با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان این نمایشگاه، ادامه داد: با توجه به میزان فعالیت متولیان در بخش صنعت ساختمان، استقبال از این نمایشگاه به طور چشمگیری افزایشض یافته و تعداد شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه در مقایسه با دوره‌های پیشین با رشد 23 درصدی روبه‌رو بوده است.

وی تصریح کرد: از برنامه‌های این نمایشگاه می‌توان به برگزاری همایش فعالان اقتصادی و ارگان‌های غیردولتی در بخش صنعت ساختمان، همایش نکاتی در ارتباط با سیل‌های اخیر در بخش راه و ساختمان و شهرسازی، همایش نما و نورپردازی و همایش فناوری‌های نوین و همچنین دعوت از هیئت‌های سوریه، عراق و افغانستان اشاره کرد.

صیفی گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان در پیش رو با عنوان بیست‌ و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان برگزار می‌شود و موضوع آن صنایع سرمایشی و گرمایشی است، این نمایشگاه از 4 تیرماه آغاز شده و تا سه روز ادامه دارد، نمایشگاه مذکور از ساعت 17 تا 23 دایر است.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در بازگشت هیأت اعزامی استان از چین گفت: دستاورد این سفر آشنایی با تکنولوژی‌های روز دنیا، شناخت بازارهای صادراتی، شناخت خدمات فنی _مهندسی و مشاوره‌ای همچنین آشنایی با حقوق تجارت بین الملل بود.

وی افزود: این سفر در قالب ۵ گروه ۳۶ نفره انجام شد و گروه‌های اعزامی از دو نمایشگاه بین المللی شامل نمایشگاه صنعت لاستیک و پلاستیک و نمایشگاه صنعت شیشه و سیلیس بازدید کردند و با فرآیندهای مختلف آشنا شدند.

شهرزاد احصاء زنجیره‌های پایین دست صنعت شیشه را جزو اهداف بازدید از نمایشگاه‌ها دانست و در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازدید از بندر شانگهای (بزرگترین بندر کانتینری دنیا) گفت: فرایند تخلیه، بارگیری و ترخیص کالاها در این بندر بزرگ مورد بررسی قرار گرفت و با مسئولین آن نیز مذاکرات خوبی در جهت انتقال تجربیات انجام شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به مأموریت‌های استان در اقتصاد دریا محور، بیان کرد: بر آن هستیم که ساحت‌های اقتصاد دریا محور در استان را از طریق توسعه همکاری‌های اقتصادی تقویت کنیم و با الگوگیری از بندر بزرگ جهان به اصلاح فرآیندها در ترخیص کالاها از بنادر و گمرکات بپردازیم تا معطلی و دپوی کالاها در بنادر به حداقل برسد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سرکنسولگری جمهوری خلق چین در بندرعباس، عنوان‌کرد: با توجه به اینکه سرکنسولگری ایران نیز در شانگهای فعال است در نظر داریم مراودات اقتصادی را میان دو کشور تقویت کنیم از این رو دیدار مفصلی با سرکنسول ایران در شانگهای انجام و ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان هرمزگان برای جذب سرمایه‌گذاران چینی تشریح شد.

شهرزاد در پایان با اشاره به توسعه کارخانه سیمان بندر خمیر و تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران چینی در این طرح، خاطرنشان‌کرد: کسب دانش و افزایش تعاملات هیأت‌های تجاری در سفرها و بازدیدها مسیر رونق بخشی به تجارت و سرمایه‌گذاری را فراهم‌تر می‌کند.

کد خبر 6096143

دیگر خبرها

  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • پایان باشکوه بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک ایران
  • حضور برخی از سفیران در بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید