Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تعداد کلینیک‌های سرپایی درمان اعتیاد موجود در استان پاسخگوی نیازها نیست.

‌دکتر علی نظری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بین جمعیت ۱۵ تا ۶۵ سال این استان حدود ۴۵ هزار نفر معتاد هستند، افزود: باید مطالعات لازم انجام و نسبت به افزایش این مراکز راهی اندیشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در حال حاضر ۱۲۷ مرکز در این استان وجود دارد که برای درمان معتادان خدمت ارائه می‌دهد.

نظری در ارتباط با درمان کودکان آلوده به مواد مخدر اظهار کرد: مرکز درمان کودکان آلوده به اعتیاد در بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد سال گذشته راه اندازی شد و امیدوا‌ریم مشکلات آن هر چه سریع‌تر رفع شود.

وی ادامه داد: این بخش در کادر درمان با مشکل مواجه است، بطوری‌که اگر روان پزشک کودک و نوجوان به این بخش جذب شود، مشکل موجود مرتفع خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: در سال گذشته ۵۷ کودک و نوجوان از سوی دادستانی برای درمان به این مرکز ارجاع داده شدند که تحت پوشش قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن ۱۰۳ نفر از مادران معتاد باردار نیز تحت درمان قرار گرفتند.

نظری بیان کرد: در حوزه درمان معتادان سرپایی، ۲۰ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند که چهار هزار و ۲۰۰ نفر زن و ۱۶ هزار و ۲۰۰ نفر نیز مرد بودند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کلینیک ترک اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی

(تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • بودجه مورد نیاز برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • غلبه بر عفونت سینوس بدون نیاز به دارو