Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه هیات دولت  با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی تاکید کرد: راه رسیدن به امنیت، آزادی، رفاه و عزت کشور، حرکت در مسیر اسلام،  امیرالمؤمنین(ع)، امام(ره) و  شهید بهشتی است و همه باید برای خدمت به مردم بیش از پیش تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: از خداوند می‌خواهیم و دعا می‌کنیم که همه ما در مسیر صحیح و درست، برای اداره کشور، خدمت به مردم، موفق باشیم و کاری کنیم که یک دستگاه قضایی دیگر به نام وجدان عمومی جامعه و یک دستگاه قضایی نهایی در روز قیامت و در پیشگاه خدا  هم آن را امضاء کند.  اگر این مسیر را انتخاب کردیم، می‌توانیم به سرعت به آن اهداف بلندی که انقلاب برای ما مشخص کرده، دست یابیم.

روحانی تصریح کرد: مجوز شنود فقط در جرایم سازمان یافته نظیر تروریسم و مواد مخدر؛ با شنود نمی‌شود مردم را محاکمه کرد.  قاضی فقط باید به متن پرونده و قانون متعهد باشد.دست قضات مستقل را می بوسیم.امام (ره) دو قاضی عالیرتبه را به خاطر توجه به شنود عزل کرد.

رئیس جمهور اضافه کرد: توصیه ما به آمریکا و اروپا، بازگشت به پیمان و عهدشان در برجام است. کاخ سفید دچار سردرگمی است. سرنگونی پهپاد متجاوز نشان داد قادریم سامانه دفاعی بسازیم جنگ و درگیری در منطقه نمی‌خواهیم اما مرزهای ما خط قرمز ما است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان

بارش باران که از عصر گذشته در گلستان آغاز شده بود علاوه بر متوقف کردن قطار مسافربری با ۲۷۰ مسافر، اب‌گرفتگی معابر شهری و روستای به چند پل روستایی در مناطق شرقی این استان خسارت زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، با ورود سامانه سرد بارشی از عصر روز سه‌شنبه به گلستان بارش باران در مناطق غربی این استان آغاز و سپس همه گستره گلستان را فرا گرفت. بارش‌های بهاری در منطقه شیرآباد رامیان به رکورد بالای ۱۰۰ میلیمتر رسید. بارندگی‌ها تردد در معابر و خیابان‌های شهر‌ها و روستا‌ها گلستان را با مشکلاتی مواجه و خساراتی به برخی زیرساخت‌های این استان از جمله در حوزه راه‌های ارتباطی وارد کرد.

چند پل در محدوده شهرستان کلاله، گالیکش، مینودشت، علی آبادکتول، بندرترکمن و بندرگز دچار آبگرفتگی شد. آمد و شد در برخی روستا‌ها را به صورت موقت مسدود شد که عوامل راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

راه‌ها و پل‌های مواصلاتی روستا‌های براین شهرستان مینودشت، روستای سیدکلاته شهرستان رامیان، روستای بایلر شهرستان گالیکش، روستای اوقچی شهرستان کلاله، روستای آق بند شهرستان گنبدکاووس و روستای خمرآباد شهرستان بندرترکمن دچار گرفتگی شد.

صبح امروز مسیر ریلی در غرب بندرترکمن دچار آبگرفتگی شد که با هدف جلوگیری از حادثه احتمالی قطار مسافربری تهران به مقصد گرگان که شب گذشته از تهران به سمت گرگان حرکت کرده بود؛ صبح امروز در حوزه ریلی شهرستان بندرگز متوقف شد و ۲۷۰مسافر آن با مینی بوس و اتوبوس به گرگان و بندرترکمن منتقل شدند.

همچنین در محور کوهستانی توسکستان گرگان به شاهرود، در مسیر"چالچالیان بارش برف به ثبت رسید که تردد در این محور را ملزوم به داشتن زنجیر چرخ کرد. به گزارش مدیر کل هواشناسی گلستان این سامانه ناپایدار عصر امروز از شرق گلستان خارج می‌شود.

دیگر خبرها

  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • سرخ و سفید و دوست‌داشتنی
  • شکست بزرگ اسرائیل در آزمایش دفاعی ایران
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان