Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حسین نصیرزاده رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه گفت : بدنبال این هستیم که دانشجویان شاهد و ایثارگر که در مقطع کارشناسی وارد این دانشگاه می‌شوند را برای آموزش درست آماده کرده و بتوانیم مسیر را برای آن‌ها روشن کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : در مقطع کارشناسی ارشد نیز فضا را بگونه‌ای فراهم خواهیم کرد که روی نخبه پروری و تربیت مدیران انقلابی از میان این دانشجویان کار شود، تاجایی که بعد از پایان تحصیل بیکار نباشند.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد تصریح کرد: برای دانشجویان شاهد وایثارگری هم که در مقطع دکتری تحصیل می‌کنند، در نظر داریم جذب آن‌ها در مدیریت‌های اجرایی و عضویت در هیات‌های علمی را دنبال کنیم.

وی تاکید کرد: علاوه بر حوزه علمی، در نظر داریم بحث نخبه پروری فرهنگی را هم برای یادگاران رزمندگان دفاع مقدس پیگیر باشیم که در این رابطه راه اندازی کانون‌های فرهنگی ایثار و شهادت در دانشگاه‌های آزاد را در برنامه داریم تا این دانشجویان در کانون‌های فرهنگی حضور داشته و به آن‌ها نقش بدهیم.

نصیرزاده در ادامه تعداد کل دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد را ۲۰۰ هزار دانشجو اعلام کرد و با بیان اینکه از این تعداد ۸۰ هزار نفر از بنیاد شهید مستمری می‌گیرند، گفت: به منظور اجرای رویکرد‌های جدیدی که دانشگاه آزاد در پیش دارد، اداره کل ایثارگران را در هشت مرکز از جمله در کرمانشاه راه اندازی خواهیم کرد.

این مسئول همچنین از تصویب چارت جدید مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی توسط هیأت امنا و هیأت رئیسه این دانشگاه خبر داد و افزود: در این چارت برنامه‌های متنوع درحوزه‌های مختلف تدوین شده که آن‌ها را در استان‌ها اجرایی می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برخی از تحولات اخیر حوزه سیاسی کشور از جمله سقوط پهباد جاسوسی آمریکا و واکنش جهانی به آن اشاره کرد و گفت: دشمن و استکبار جهانی از سال گذشته تمام تلاش خود را بکار گرفت تا با جنگ روانی و تحریم‌ها شرایط بحرانی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران رقم بزند.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اضافه کرد: سال گذشته مقام معظم رهبری براساس رصدی که از خیمه دشمن داشتند، تاکید کردند که سال ۹۸ سال سختی خواهد بود، چرا که دشمن در تلاش است نظام اسلامی را در بخش‌های مختلف به چالش بکشاند.

وی عنوان کرد: باتوجه به تحرکات دشمن مقام معظم رهبری در بیانیه گام دو انقلاب نکاتی را مورد تاکید قرار دادند که یکی از آن‌ها تثبیت مقاومت و حضور جدید در برابر اسکتبار بود که در همین سه ماهه اول امسال به این گام بلند رسیدیم.

نصیرزاده با اشاره به سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکا، تاکید کرد: همدلی و هماهنگی ارتش و سپاه در هفته گذشته پیروزی بزرگی همچون فتح خرمشهر را در شرایط کنونی برای کشور رقم زد و باور نیرو‌های نظامی و سیاسیون جهان را به هم ریخت.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد تصریح کرد: ساقط کردن پهباد جاسوسی آمریکا توسط نیرو‌های مسلح ایران درحالی بود که وقتی ناو‌های آمریکایی به سمت کشوری حرکت کرده یا تهدید به پرواز هواپیماهایشان می‌کنند، گا‌ها رئیس جمهور آن کشور عوض و یا حتی نظامشان تغییر می‌کند، اما ما مقتدرانه در مقابل آن‌ها می‌ایستیم و کاری از پیش نمی‌برند، چرا که نظامی هوشمند به فرماندهی مقام معظم رهبری را داریم.

وی یادآورشد: البته در حوزه سیاسی و دیپلماسی دچار چالش‌های مختلفی هستیم، ازجمله آنکه عدم شناخت مطلوب عده‌ای از معیار‌ها و قدرت بازدارندگی کشور باعث شده بود تا آن‌ها از حرکت ناو‌های آمریکایی ترسیده و فکر کنند که جنگی رخ می‌دهد، اما دیدند که پهباد جاسوسی آن‌ها را هم ساقط کردیم و جرات حمله را نداشتند.

 

 

انتهای پیام/د

سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکا همچون فتح خرمشهر بود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند

 غلامرضا رضایی در گردهمایی سه روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور که در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد ضمن بیان ظرفیت‌های این دانشگاه، دستاوردهای انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه سیستان و بلوچستان ۱۱ هزار دانشجو دارد، اظهار کرد: این دانشگاه در تمام شاخص‌های وزارت علوم در طول عمر انقلاب اسلامی رشد داشته است.

رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان با اشاره به عملکرد مرکز مشاوره این دانشگاه گفت: مرکز بهداشت و مشاوره این دانشگاه نسبت به سال‌های قبل بسیار متحول شده است.

مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان نیز بیان کرد: مدیران مراکز مشاوره و مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های کشور گرد هم جمع شدند تا نظام مسائل جسمانی و روانی و اجتماعی جامعه دانشجویی را مورد بحث و بررسی قرار دهند زیرا جنس مسائل هر دانشگاه متفاوت و در حال تغییر است.
دکتر ابراهیم نعیمی افزود: باید مدیران، هم اندیشی داشته باشند و این تغییرات را در نظام مسائل بررسی و چالش‌ها را در جلسات و کمیسیون‌ها مطرح کنند و برای برون رفت از این چالش‌ها به راهکارهای اجرایی و محکم برسند.
وی بیان کرد: قطعا دانشجویانی که وارد دانشگاه می‌شوند، متولدین دهه ۸۰ هستند که سن نوجوانی را به تازگی پشت سر گذاشته و چالش‌هایی را پیش رو دارند که همکاران مشاوره دانشگاه‌ها هم نوع برخوردشان و هم تلاش‌شان برای حل نظام مسائل دانشجویان متفاوت است که امیدواریم در این جلسات با استفاده از تجربیات و آخرین پژوهش‌ها و یافته‌هایی که به اشتراک می‌گذارند به شرایط بهتر دست پیدا کنیم.

سیستان و بلوچستان رنگین کمان فرق و مذاهب

سوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این همایش اظهار کرد: این استان در میان افکار عمومی به عنوان رنگین کمان فرق و مذاهب به شمار می‌آید، شهدای شاخصی همچون شهید میرحسینی دارد و کوچکترین شهید کشور شهید سبیل اخلاقی در نیکشهر است.

حجت الاسلام عبدالواحد بامری بیان کرد: یکی از رویش‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان، وجود این دانشگاه است که ۴۲۰ نفر هیات علمی و ۵۰ استاد تمام دارد و در سال گذشته در میان رتبه بندی کشور رتبه ۱۲ را از لحاظ علمی و آموزشی کسب کرد.

مدیر مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه سیستان و بلوچستان، نیز در این همایش گفت: رویکرد دفتر مشاوره در ابتدا پیشگیرانه است که با استفاده از مشاوران و کارشناسان مربوطه در این راستا اقدام می‌کنیم.

زهرا نیکبخت افزود: ۱۲ مشاور و روانشناس در دانشگاه سیستان و بلوچستان راستای کمک به دانشجویان تلاش می‌کنند تا در ارائه خدمات به دانشجویان اقدامات ارزنده‌ای انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند