Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون امید با اشاره به حادثه برخورد پلیس با یک دختر در شرق تهران از پیگیری خود و تعدادی از نمایندگان درخصوص این حادثه خبر داد و تاکید کرد: منتظر شفاف سازی نیروی انتظامی در این خصوص هستیم.

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در مطلبی در صفحه اینستاگرام شخصی خود در واکنش به درگیری پلیس با یک دختر در یکی از پارک‌های شرق تهران، نوشت:

«بارها گفته‌ام که یکی از تفاوت‌های انقلاب ما با دیگر انقلاب‌های جهان وجه فرهنگی و اخلاقی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه در چهل سالی که از عمر انقلاب گذشت نتوانسته‌ایم به خوبی در ارتقای فرهنگ گام‌های مؤثری برداریم؛ به همین دلیل است که هر از چند گاهی شاهد برخوردهای زشت، زننده و خشن با بانوان کشورمان توسط افرادی که باید الگوی فرهنگی و ارزشی کشور باشند هستیم.

آنچه که اخیراً در یکی از بوستان‌های شرق تهران اتفاق افتاد و ظاهراً یکی از مأموران نیروی انتظامی با توسل به زور درصدد بازداشت یکی از بانوان شهرمان بود روح و جان آدمی را به درد می‌آورد. از همان ساعاتی که در جریان این موضوع قرار گرفتم پیگیری‌هایی را با کمک همکارانم در مجلس انجام دادم.

منتظر شفاف‌سازی نیروی انتظامی در خصوص این حادثه هستیم و مطمئناً تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری‌ها را ادامه خواهیم داد. اینگونه برخوردها به هیچ وجه با جامعه دینی ما و نهادهای خدمتگزار مردم تناسب ندارد.»

چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی درباره‌ برخورد پلیس با یک دختر جوان در یکی از پارک‌های شرق تهران در فضای مجازی منتشر شد که واکنش برخی از نمایندگان را هم به دنبال داشت. در همین باره ۳۰ نماینده در تذکر کتبی به وزیر کشور خواستار توضیح شدند و سوالی از وزیر کشور هم به جریان افتاد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدرضا عارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس راه شمال استان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف خودروی پژوی سواری با کامیون داخل تونل در جاده رستم به یاسوج، ماموران پلیس راه به همراه تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
عبدالهاشم دهقانی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین برخورد کرده و منجر به آتش سوزی خودروی سواری در این تونل شده  بود.
وی با بیان اینکه در این حادثه سه نفر از سرنشینان در دم جان باختند و سه ۳ تن دیگر مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان علت تصادف را تجاوز به چپ راننده خودروی پژو اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند