Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی نتایج طرح "گرد‌آوری اطلاعات پروانه‌های ساختمانی صادر شده توسط شهرداری‌های کشور" در فصل پاییز سال ٩٧ نشان می‌دهد:

در فصل پاییز سال ٩٧، تعداد ١٦٨٥٢ واحد مسکونی در پروانه‌های صادرشده برای احداث ساختمان از سوی شهرداری تهران، پیش بینی شده است که نسبت به فصل گذشته حدود ١٩,٩ درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ٣.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٤ درصد افزایش داشته است. ‏ متوسط تعداد واحد مسکونی برای هر یک از این پروانه‌های احداث ساختمان ٧.٢ واحد بوده است.١٩,٢ درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ٣.٣ درصد افزایش داشته است.

مجموع مساحت زیربنا در پروانه‌های احداث ساختمان صادرشده از سوی شهرداری تهران در فصل پاییز ٩٧ بالغ بر ٣٣٧٠ هزار مترمربع بوده است که نسبت به فصل گذشته حدود ١٣,٢ درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ١٧.٣ درصد افزایش داشته است. متوسط مساحت زیربنای این دسته از پروانه‌ها در دوره‌ی مورد بررسی حدود ١٤٤٣ مترمربع بوده است.


در فصل پاییز سال ٩٧، تعداد ٧٦٣٦٢ واحد مسکونی در پروانه‌های صادرشده برای احداث ساختمان از سوی شهرداری‌های کشور پیش بینی شده است که نسبت به فصل گذشته حدود ١٩,٦ درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ١٣.١ درصد افزایش داشته است. ‏ متوسط تعداد واحد مسکونی در هر پروانه‌ی احداث ساختمان ٢.٨ واحد بوده است.

بیشتر بخوانید: آمادگی ارتش برای انتقال پادگان‌ها از شهرها/ کارکنان نیرو‌های مسلح طی ۱۵ سال خدمت، صاحبخانه می‌شوند


در فصل پاییز ١٣٩٧ صادرشده است که نسبت به فصل گذشته حدود ١٧,٤ درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال گذشته ١٦.١ درصد افزایش داشته است.

نسبت به فصل گذشته ١٤,١ درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ٢٤.٦ درصد افزایش داشته است. متوسط مساحت زیربنا در این پروانه‌ها ٥٤٩ مترمربع بوده است.

انتهای پیام/

متوسط مساحت زیربنا در این پروانه‌ها ٥٤٩ مترمربع است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع مناطق گرمسیر
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صادرات استان زنجان صعودی شد