Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری نمازجمعه در استان خراسان رضوی بر ایجاد تحول در این شورا با حضور حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری نمازجمعه در استان خراسان رضوی که با حضور حجت‌الاسلام حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، رئیس حوزه علمیه خراسان، جمعی از ائمه جمعه شهرستان‌ها و مسئولان برگزار شد بر ایجاد تحول در این شورا با حضور حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مفتخر به هدایت‌ها و تدابیر ارزشمند ایشان در مدیریت این نهاد مقدس هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: روزی که آقای معادی مسؤولیت دفتر نهاد شورای سیاستگزاری ائمه جمعه را عهده‌دار شدند، این نهاد در اتاقی در حسینیه شاهرودی‌ها اداره می‌شد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته تنها مسؤلیتی که نهاد در آن روز اجرا می‌کرد، رساندن بخشنامه‌ها و برخی دستورالعمل‌ها بود.

آیت‌الله علم‌الهدی اظهار کرد: موقعیت ائمه جمعه خراسان در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی مخصوصاً در نقاط دوردست از نظر امکانات مصلی، دفتر امام جمعه و وسیله ایاب و ذهاب مناسب نبود.

وی افزود: در همین راستا خدمت آیت‌الله طبسی عرض کردیم ائمه جمعه در سه استان گرفتار هستند، امکانات ندارند و وضعیت مناسب نیست.

امام حمعه مشهد تصریح کرد: امروز با پیگیری های صورت گرفته بعد از جدا شدن سه استان، امروز تقریباً در همه استان همه مصلی ها، منزل و وسیله ایاب و ذهاب امام جمعه حتی در دورترین نقاط تأمین‌شده است.

وی افزود: امروز تمام امکانات نماز جمعه در دورترین نقاط با مدیریت فراهم شده و امروز نهاد مقدس ستاد نماز جمعه را در ابعاد شایسته این استان از نظر پشتیبانی و موارد مختلف شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مسئول جدید نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی علاوه بر شهرت به انجام حرکت‎های اخلاص‌مند، از تبار فوق‌العاده ارزشی روحانی و دارای شخصیتیی با قدرت تربیتی و نقش پرورشی در حوزه علمیه است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: اسلام برای نجات بشر است و باید در هر بخشی به خواسته‌های اسلام عمل کرد.


آیت الله عبادی افزود: امروز پیام جمهوری اسلامی جهان را فرا گرفته و هرچه دشمن بیشتر رذالت و جنایت می‌کند، مردم دنیا آگاه‌تر می‌شوند.


وی با اشاره به موفقیت ایران در زمینگیر کردن رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل و ۲۳ کشور منطقه برای پیشگیری از ضربه ایران آماده بودند، اما ضربه فنی ایران از همه این موانعی که کشور‌های حامی اسرائیل ایجاد کرده بودند گذشت و دشمن پوشالی پرادعا را بر زمین زد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در بیداری جامعه دارند گفت: آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است و در این راه ائمه جمعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.


فرمانده مراکز آموزش فراجا هم گفت: دشمن برای بی حجابی در کشور و مسائل مربوط به آن و پس از آن برنامه ریزی کرده و باید جوانان را با زبانی نرم و ایجابی راهنمایی کنیم.


سردار هوشیار ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم در طرح نور گفت: پلیس به خوبی در طرح نور ظاهر شده و با جدیت و دغدغه، پیگیر است.

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • امامت سیاسی، تکلیف ذاتی ائمه اطهار (ع) بوده است