Web Analytics Made Easy - Statcounter

 از جمله جاذبه‌های گردشگری دبی، پارک‌های آبی مفرح و هیجان انگیز دبی است که می‌توان لحظات لذت بخشی را با دوستان و خانواده در اینگونه پارک‌های آبی دبی سپری کرد. اگر از گشت شهری و پاساژهای لوکس و مدرن دبی خسته شده‌اید و در صدد رهانیدن خستگی سفرتان هستید، حتماً سری به پارک‌های آبی دبی بزنید و خاطره‌ای هیجان انگیز و به یاد ماندنی را برای خود و خانواده‌تان رقم زنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارک‌های آبی  متنوع و متعددی در قلب دبی واقع شده‌اند که هر یک از آن‌ها با امکانات مفرح، ویژگی‌های خاص خود را دارا می باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

پارک‌های آبی دبی عبارتند از ؛

پارک آبی وایلد وادیWild Wadi Water Park

این پارک آبی   در تور دبی یکی از محبوب‌ترین پارک‌های آبی دبی به شمار می‌آید که همه ساله گردشگران و توریست‌های بی شماری برای لذت از انواع بازی‌های آبی، شنا و استفاده از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی به  آنجا رفته و اوقات دلپذیری را سپری می‌کنند. از مشخصات این پارک می‌توان به  امکانات جذاب و بازی‌های هیجان انگیز آن اشاره کرد. وجود سرسره‌های گوناگون با ارتفاع های متنوع، سقوط آزاد ، قایقرانی در آب‌های مواج از ویژگی‌های منحصر به فرد آن است.  در‌واقع پارک آبی وایلد وادی یکی از شناخته شده ترین پارک‌های آبی جهان است که توریست‌ها به محض ورود به دبی برای رهانیدن خستگی و استفاده از فضای مفرح  آن، پارک وایلد وادی را جزء اولین جاذبه‌های گردشگری دبی در فهرست گردشگری خود قرار می‌دهند. از دیگر امکانات این پارک ابی، سه استخر بزرگ برای شنا و ریلکسیشن است که می‌توان در حاشیه‌های آن نیز در استراحتگاه‌هایی که تعبیه شده است، از حمام آفتاب لذت برد. گفتنی است که احداث این پارک به سال ۱۹۹۸ باز می‌گردد و به دلیل بازسازی های متداوم همچنان جذاب و لوکس باقی‌مانده است.

تسهیلات پارک آبی وایلد والی؛ آلاچیق های دنج، رستوران، کافی شاپ، استخرهای وسیع، بازی‌های مفرح، فضای سبز و غیره است.

ساعت بازدید از پارک آبی وایلد وادی؛ همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۹ روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ آماده پذیرایی از میهمانان می‌باشد.

پارک آبی آتلانتیسAtlantis Dubai Water Park

از دیگر پارک‌های آبی دبی در تور لحظه آخری دبی ، می‌توان به پارک جذاب و رویایی آتلانتیس در هتل بزرگ آتلانتیس اشاره کرد.  احداث این پارک در جزیره پالم جمیرا می‌باشد و به دلیل سرسره های عظیم و غول پیکرش مورد استقبال بسیاری از علاقمندان به بازی‌های هیجانی  قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌ها و امتیازها پارک آتلانتیس آکواریوم شیشه‌ای است که در تمام طول مسیر در حین ورود به پارک مشاهده خواهید کرد. این آکواریوم مملو از ماهی‌های گوناگون، کوسه ها و جانورهای دریایی است که بسیار وصف ناپذیر است. می‌توان ساعت‌ها به تماشای ماهی‌ها و جانواران دریایی این آکواریوم زیبا و عظیم نشست و از دیدن آن لذت برد. علاوه بر توصیف‌هایی که درباره این پارک داده شد، گفتنی است که فضایی نیز برای کودکان قرار گرفته شده که کودکان بتوانند در محیطی امن و مفرح از بازی‌های کودکانه خود لذت ببرند.

تسهیلات پارک آبی آتلانتیس؛ بازی‌های هیجانی مانند سقوط آزاد، سرسره های پر شتاب، استخر، رستوران، کافی شاپ،  آکواریوم های دیدنی، دلفین لند و غیره

ساعت بازدید از پارک آبی آتلانتیس؛ همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۹ آماده پذیرایی از میهمانان می‌باشد.

پارک آبی آیس لندIce Land Water Park

به گزارش سفر باتو ، همانطور که از پیش بدان اشاره شد، دبی دارای پارک‌های آبی بی شماری است که در لیست آن‌ها پارک جذاب آیس لند قرار دارد.  این پارک در‌واقع بیشتر شبیه به یک قالب یخ است و تمامی بخش‌های آن به شکل یخ و برف درآمده است. در‌واقع این پارک در دل گرمای طاقت فرسای دبی دارای  طرحی نوین و جالبی است که خنکی و طراوت را به افراد می‌بخشد. از جمله جالب‌ترین امکانات مفرح این پارک استخرهای  مواج و سرسره‌های شیب داری است که لذت تفریح از این پارک یخی را دو چندان می‌کند

تسهیلات پارک آبی آیس لند؛ وسایل بازی، استخر، رستوران، کافی شاپ

ساعت بازدید از پارک آبی آیس لند؛ همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۸ آماده پذیرایی از میهمانان می‌باشد.

پارک آبی لاگوناlaguna waterpark

از دیگر پارک‌های آبی دبی در تور دبی ، پارک آبی خوش نام و تفریحی لاگونا است. این پارک آبی نیز همچون دیگر پارک‌های آبی دبی، امکانات مفرح، بازی‌های هیجان انگیز و فضای دلنشینی را در خود جای داده است که می‌توان از آن کمال لذت را برد.  از جمله امتیازهای ویژه این پارک آبی، نمای هتل ها و استراحتگاه های گوناگونی است که گردشگرانی که در اینگونه هتل ها مستقر هستند، دسترسی آسانی را به این پارک آبی خواهند داشت.  از سوی دیگر دسترسی به ساحل جمیرا نیز از طریق این پارک به راحتی امکان‌پذیر است و همین باعث شده، مورد توجه بسیاری از گردشگران واقع شود.

تسهیلات پارک آبی لاگونا؛ رستوران، کافی شاپ، بازی‌های مفرح، فروشگاه

ساعت بازدید از پارک آبی لاگونا؛ بازدید از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ امکانپذیر است.

از دیگر پارک‌های آبی دبی می‌توان به پارک‌های آبی زیر اشاره کرد؛

پارک آبی اسپلش پدSplash Pad dubai

پارک آبی اسپلش آن پارتیSplash n Party

پارک آبی لگولندLegoland Dubai

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دبی تور دبی جاذبه های گردشگری دبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی

مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: دیواره تاریخی کشف شده در میدان باباطاهر در صورت تایید کارشناسان باستان‌شناسی همدان به جاذبه گردشگری جدید همدان تبدیل می‌شود. - اخبار استانها -

محسن معصوم علیزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان پیرامون دیواره تاریخی کشف در حین عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر، اظهار‌ داشت: این اکتشاف به هیچ عنوان مانع ادامه روند پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر نخواهد شد بلکه در صورت تایید کارشناسان باستان‌شناسی و محرز شدن دوره و قدمت تاریخی این دیواره، از آن به عنوان جاذبه تاریخی گردشگری در خیابان باباطاهر بهره‌ خواهیم برد.

وی با بیان اینکه مکشوفات و آثار تاریخی هویت شهر همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین به شمار می‌روند، بیان کرد: چنانچه بخواهیم از آثار تاریخی به عنوان مولفه‌های پیشران در توسعه گردشگری یاد کنیم لازم است که برتعداد جاذبه‌های گردشگری افزوده شود بر همین اساس اگر ارزش تاریخی این دیواره در خیابان باباطاهر سندیت پیدا کند قطعا به مجموعه جاذبه‌های گردشگری شهر همدان افزوده خواهد شد.

مدیر‌کل میراث فرهنگی استان همدان تاکید کرد: باید شرایط و امکاناتی فراهم شود که در هم آن جاذبه‌های گردشگری جدید ایجاد شود و اماکن تاریخی کمتر شناخته شده پس احیا و مرمت، به جاذبه گردشگری تبدیل شود.

علیزاده با بیان اینکه با برنامه ریزی‌های انجام شده در حوزه بافت و گذر تاریخی شهر همدان به زودی تحولات قابل توجهی رقم خواهد خورد، عنوان کرد: در همین راستا عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر به عنوان سومین خیابان و در ادامه پیاده‌راه شدن خیابان‌های منتهی به میدان تاریخی همدان از 10 اردیبهشت ماه امسال با اعتبار 100 میلیارد ریالی شده است.

وی در پایان با اشاره به هزار و 900 اثر تاریخی استان همدان از ضرورت توجه بیشتر به حوزه مستندسازی و ارتباط با جامعه در مرمت و احیای بناهای تاریخی خبر داد و گفت: ارتباط بیشتر با جامعه و انتشارات اخبار برآمده از کاوش‌های میراث فرهنگی ضروری است زیرا تعاملات پیوسته با جامعه و دیگر دستگاه های اجرایی استان بستر توسعه گردشگری و در ادامه توسعه پایدار برای همدان در این زمینه را مهیا می‌کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • راهنمای دیدنی‌های تایلند: نقاطی که در سفر به این کشور حتماً ببینید
  • چرا مشتری ۷۹ قمر دارد ولی زمین فقط یکی؟
  • ساعات دیوانه‌وار: فرار از در پشتی پارک‌دوپرنس!
  • یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • جاذبه‌های گردشگری شیراز
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • پارک بازی کودکان المغازی؛‌ بانک جدید حملات رژیم صهیونیستی
  • (تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا