Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مومنی، هافبک تیم فوتبال پیکان در هجدهمین دوره لیگ برتر گفت که فصل گذشته عملکرد بدی در این تیم نداشته و دومین پاسور برتر لیگ بوده است. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

مهدی مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیتش برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال و اینکه باشگاه پیکان تماسی با این بازیکن نگرفته است، اظهار داشت: من بازیکن آزاد هستم و برای فصل بعد حق انتخاب دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا الان هم مسئولان باشگاه با من تماسی نگرفتند. وقتی این شرایط ایجاد شد و تماسی نگرفتند، حتماً مرا نمی‌خواهند، اما این چیزها برای من مهم نیست. به‌هرحال صبر می‌‌کنم تا ببینم شرایط برای حضورم در کدام تیم فراهم خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از مسئولان و کادر فنی پیکان ناراحت است یا خیر، گفت: من گفتم که بازیکن آزاد هستم و این چیزها زیاد برای من مهم نیست. هر بازیکن یا باشگاهی حق انتخاب دارد. تیم ما در فصل گذشته شرایط خاصی داشت و در 11 بازی پیاپی شکست خوردیم، اما با این حال عملکرد بدی در پیکان نداشتم و دومین پاسور برتر لیگ شدم. این در حالی است که در طول فصل بازی‌های نسبتاً زیادی را هم به دلیل مصدومیت از دست دادم.

میرزاپور: قبل از آمدن به پیکان مذاکراتی با باشگاه فولاد داشتم

 

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال ایران پیکان تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران پیکان تهران لیگ برتر فوتبال ایران پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی ۲-۱ شب گذشته مقابل میلان باعث شد اینتر با ۱۷ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، قهرمانی‌اش در سری A را قطعی کند.

این اولین اسکودتو در دوران مربیگری اینزاگی است، اگرچه او به عنوان بازیکن در لاتزیو زیر نظر اسون گوران اریکسون به مقام قهرمانی رسیده بود.

این موضوع باعث جلب دیگر باشگاه‌های بزرگ اروپا شده است، علاوه‌بر علاقه‌هایی از سمت منچستریونایتد و لیورپول، نام اینزاگی در اطراف باشگاه‌های بایرن مونیخ و بارسلونا هم شنیده شده است.

جانکارلو اینزاگی، پدر این مربی، در گفت‌وگو با TMW گفت: «روز گذشته دیدم که او با تماس‌های خارجی بمباران شد. باشگاه‌های زیادی او را می‌خواهند، به‌خصوص باشگاه‌های انگلیسی، اما فکر و قلب او با اینتر است.

اینتر باشگاهی با افراد قابل اعتماد است و آنها رابطه خوبی با ما دارند. ممکن است سیمونه تا سال‌های زیادی در اینتر بماند. وضعیت عالی است و بهتر از این نمی‌شود. علاوه‌بر این، اگر اکنون کسی بخواهد او را به خدمت بگیرد، هزینه گزافی برای آنها خواهد داشت!»

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • علی دایی: هر کاری بتوانم برای ترانه علیدوستی انجام می‌دهم!
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!