Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:40:53 GMT

پایان اردوی فولاد در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۱۰۹۰

پایان اردوی فولاد در شهرکرد

تیم فولاد خوزستان در دومین دیدار تدارکاتی با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید.

به گزارش ورزش سه، کاروان تیم فولاد خوزستان با انجام دومین بازی تدارکاتی، شهرکرد را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد.


در این دیدار شاگردان نکونام با گلزنی هیثم هاشمی(2گل)، حسن بیت سعید، حجت چهارمحالی و وحید نامداری مقابل تیم دسته سومی رز موکت بروجن به برتری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این فولادی ها در دیدار تدارکاتی موفق به پیروزی ۲-۰ با گل های هیثم هاشمی شدند و با توجه به گل های امروز این بازیکن می توان امیدوار بود که این مهاجم جوان در لیگ نوردهم بتواند عصای دست نکونام شود.
 
تیم فولاد خوزستان امروز شهرکرد را به مقصد اهواز ترک میکند، قرار است قرمزهای اهواز تمرینات خود را از ر‌وز یکشنبه در اهواز شروع شود و یک اردو‌ در تهران نیز برای این تیم پیش بینی شده است.

 

روح الله سیف الهی و نوید عاشوری دو خرید جدید فولادی ها نیز از یکشنبه در تمرینات تیم حضور خواهند یافت، سینا مریدی که به دلیل امتحانات دانشگاه در اردوی شهرکرد حضور نداشت در اهواز به تمرینات اضافه می شود.

فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز

ایسنا/آذربایجان شرقی از آخرین برد تراکتور مقابل فولاد در اهواز ۶ سال می‌گذرد.

۲ تیم فولاد و تراکتور در جریان هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه به میزبانی ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایسنا، قرمزپوشان تبریزی آخرین بار، ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷، در دیدار برگشت لیگ هفدهم و با هدایت ارطغرل سائلام توانستند بر فولاد تحت فرمان سیروس پورموسوی در اهواز غلبه کنند. تقابلی که با تک گل احسان پهلوان به سود تی‌تی‌ها به پایان رسید.

در واقع آخرین برد تراکتور مقابل فولاد در اهواز، به ۲۲۰۰ روز قبل یعنی ۶ سال پیش، بر میگردد.

پس از بازی هفته پایانی لیگ هفدهم، فولاد ۵ بار دیگر از تراکتور پذیرایی کرده که حاصل آن ۲ برد برای میزبان و ۳ تساوی بوده است.

جالب‌تر اینکه بدانید تی‌تی‌ها هیچ‌گاه در ورزشگاه شهدای فولاد به برتری نرسیده‌اند و تنها برد خارج از خانه‌شان مقابل فولاد در ۶ سال اخیر، در ورزشگاه غدیر اهواز به دست آمده است.

حال باید دید، آیا تراکتور در تقابل این هفته‌اش برابر فولاد می‌تواند بر این رکورد منفی غلبه کرده و اولین برد دوران خصوصی خود مقابل فولاد در اهواز را رقم بزند یا نه؟

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)