Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان زنجان افزود: انتظار می‌رود که افزایش همکاری‌های بین بخشی در طرح ملی کنترل فشار خون ادامه داشته باشد تا به انسان سالم و در نهایت جامعه سالم منجر شود. وی اظهار داشت: یکی از رویکردهای مهم این کار گروه کاهش سبد هزینه درمان در سبد هزینه خانوار است که مردم هزینه‌های بیشتری را پرداخت نکنند و با مشکلات عدیده ای مواجه نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کار گروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان زنجان با اشاره به موفقیت کسب شده دانشگاه علوم پزشکی در بخش نورولوژی و دریافت نشان دیاموند، خاطرنشان کرد: این توفیقات می‌تواند نویدبخش این باشد که مردم این استان دغدغه‌های کمتری در حوزه سلامت و درمان داشته باشند، زیرا جامعه پزشکی و مدیریت دانشگاه در این حوزه به خوبی تلاش می‌کنند. وی همچنین با استقبال از برگزاری دومین جشنواره آئین محبت در سطح ملی نیز اضافه کرد: این جشنواره رخداد بسیار خوبی در سطح ملی بشمار می‌رود و در این میان انجام این کار بر عهده یک دستگاه متولی نیست و اعتبارات نیز به صورت استانی لحاظ می‌شود. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ادامه داد: در ارتباط با برگزاری جشنواره آئین محبت پیشنهاد می‌شود که کمیته استانی متشکل از دانشگاه و دستگاه‌های مربوطه تشکیل شود و در این راستا استانداری هم آمادگی دارد یک جشنواره آبرومندی را برگزار کند. وی تاکید کرد: این استان بهشت خیرین است و بر این مبنا باید این جشنواره به صورت نماد، نمونه و به نحو مطلوب‌تری در سطح کشور برگزار شود که اهمیت بسزایی دارد. این مسئول همچنین به لزوم آ گاهی بخشی و اقدامات فرهنگی در حوزه دخانیات اشاره کرد و گفت: در این ارتباط باید به صدور مجوزها سیدگی بیشتری شود در دادن امتیاز مصرف دخانیات دقت لازم انجام گرفته و در نهایت برخورد قضائی به عنوان آخرین ساز و کار در نظر گرفته شود. مرادی نافچی یادآور شد: گزارش‌هایی در مناطق کمتر توسعه یافته و حاشیه شهر در بعضی از نقاط زنجان واصل شده و در این میان مرکز بهداشت در این حوزه می‌تواند فعالیت بیشتری داشته باشد و دستگاه‌های مربوطه به ویژه دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی و سلامت، بهداشت و درمان در حوزه توجه به این نقاط باید مسئله شناسی کنند و اقدامات عملی انجام دهند. وی خاطر نشان کرد: با این اقدامات می‌توان تا بخشی از جامعه که به لحاظ موقعیت اقتصادی در این مناطق مستقر هستند دسترسی به خدمات داشته و از امتیازات آن بهره‌مند شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون استاندار طرح ملی زنجان استان های پیش رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج

نماینده ولی فقیه در استان در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه عاشورا تجلیل از اساتید و مبلغان و مربیان روحانی سپاه را یک اقدام ارزشمند عنوان کرد و گفت: از سپاه عزیز عاشورا و فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا برای برگزاری این مراسم قدردانی میکنم چرا که یک اقدام ارزشمند و بجاست.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: امروز روز گرامیداشت مقام و منزلت معلم و استاد است. شهید مطهری خدمات زیادی به جامعه ارائه داد. او فاصله حوزه و دانشگاه را کم کرد. از نگاه شهید مطهری معلمی از صفات خداوند و مظهر اسم هادی حق است. 

وی با اشاره به اینکه مقام معلم باید در جامعه تکریم شود گفت: نظام آموزشی ما چه در آموزش و پرورش چه در دانشگاه و چه در حوزه باید معلم و استاد تکریم و تعظیم شود.

وی با تاکید بر ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزشی گفت: آنچه که معلمان و اساتید را استوار نگاه داشته عشق و علاقه آنهاست. 

 عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: دستگاه آموزشی ما نباید از بیرون دانشگاه خط بگیرد، دانشگاه جای زد و بند سیاسی نیست، اساتید دلسرد می‌شوند. از طرفی دستگاه تعلیم و تربیت به معنی اتم کلمه باید آموزش علم و تعلیم اخلاق را فراموش نکند. 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به تحولات دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: نیرو‌های امنیتی و پلیس امریکا بر خلاف ادعای خود مبنی بر آزادی بیان، اساتید و دانشجویان معترض را سرکوب کرد. وی در پایان عملیات وعده صادق را عملیات هوشمندانه سپاه و نیرو‌های مسلح عنوان کرده و افزود: ضربه ایران به همه ثابت کرد، تحولات غرب آسیا با اراده جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد. عملیات تنبیهی وعده صادق جایگاه ایران را در چشم ملت‌های منطقه ارتقا داد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • حوزه انتخابیه زنجان و طارم
  • ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان در زنجان شکل گرفت
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • سالانه ۲۵ درصد تولید برق به واسطه ناترازی‌ها کم می‌شود
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد