Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صابری در میز سینمای برنامه «سلام صبح بخیر» میزبان کوروش نریمانی بود تا مروری بر حضور بازیگران تئاتری داشته باشند که حالا در سینما می‌درخشند.

نریمانی در ابتدا گفت: از حضور موفق بچه‌های نسل ما و قدری بعدتر از ما در سینما خوشحالم. این حضور موفق خیلی هم تصادفی نیست. سینما و تئاتر علی‌رغم اینکه در بخش فنی از هم سوا هستند اما ماهیت نزدیکی به یکدیگر دارند، به ویژه سینمای قصه‌گو که برای بیننده جذاب است، تئاتر بهترین آبشخور برای سینما بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوید محمدزاده  پرانرژی و عاشق تئاتر است

وی افزود: نوید محمدزاده، هوتن شکیبا و بهرام افشاری دوستان نزدیک یکدیگر و دوستان من هستند و از صمیم قلب خوشحالم که تا به حال درخشیده‌اند. از نزدیک شاهد تلاش و صبوری اینها بوده و کارهای نوید محمدزاده را هم دنبال کرده‌ام او خیلی پرانرژی و عاشق تئاترو سینما است. کار را خوب می‌فهمد با تمام وجودش در خدمت کار است با همه انرژی روی صحنه و قطعا مقابل دوربین می‌رود.
این نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر تاکید کرد: تماشاگر سینمارو شاید فکر کند این دوستان تازه وارد عرصه شده‌اند اما من کارهای نوید را از سال‌ها پیش دنبال کرده‌ام. او واقعا خاک صحنه خورده، مرارت کشیده، تا به حال ندیده‌ام او کسل باشد چندباری پیش آمد در کارهای من بازی کند و هر بار همکاری شکل نگرفته است اما همدیگر را می‌شناسیم.

شبنم مقدمی از بااخلاق‌ترین و نجیب‌ترین بازیگران 

در ادامه کارنامه شبنم مقدمی توسط صابری مرور شد و کارگردان «جن‌گیر» گفت: او از دوستان قدیمی در تئاتر است و در یک سریال که نویسنده آن بودم همکاری داشتیم. او یکی از بااخلاق‌ترین و نجیب‌ترین بازیگران و بسیار حساس و عاطفی است و دلی و قلبی جلو می‌رود. موفقیت‌های این دوستان تصادفی نیست و آنها تصادفی ماندگار نشده‌اند.
پس از مرور کارنامه کاری هوتن شکیبا، نویسنده یکی از اپیزودهای «پایتخت» درباره بازیگر محبوب سریال «لیسانسه ها» اظهار کرد: هوتن یکی از عزیزترین بازیگرانی است که با او کار کردم. خوشحالم این شانس را داشتم جزو اولین کارگردان‌هایی بودم که با او آن هم در عرصه کمدی همکاری کردم. اولین بار او را وقتی فارغ‌التحصیل شده بود دیدم. آن زمان من تدریس می‌کردم و جالب اینکه او را بیشتر از کسانی که واحد داشتند در دانشگاه می‌دیدم و او نمی توانست از فضا و دانشگاه دل بکند.
نریمانی یادآور شد: بعدها سیامک صفری هم او را دیده بود و به من می‌گفت کوروش یک بازیگر عالی پیدا کرده‌ام، گفتم اسمش هوتن شکیبا نیست؟ هوتن در چندین نمایش من بازی کرد و همکاری‌های خوبی با هم داشتیم.
برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی کاوه امیری جاوید شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۷ تا ۹:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می رود./خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد

دریافت 61 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای نمایش «گالیله»، ویدئویی از مراحل ضبط قطعه موسیقی نمایش «گالیله» با خوانندگی پولاد کیمیایی که این شب‌ها در تئاتر شهر روی صحنه است، منتشر شد.

قطعه «آهای گالیله» از زبان یک خواننده دوره‌گرد در نمایش «گالیله» خوانده می‌شود که ترانه آن را کاوه آفاق سروده و آهنگسازی و تنظیم موسیقی نمایش و همچنین این ترانه بر عهده محمدرضا چراغعلی آهنگساز شاخص کشور بوده است.

نمایش «گالیله» به تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی و کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور با نقش‌آفرینی فرهاد آییش، صدف اسپهبدی، نورا هاشمی، محمد نادری، حمید رحیمی، شهروز دل‌افکار، آرش فلاحت‌پیشه، محمد معتضدی، اشکان صادقی، فربد فرهنگ‌، علیرضا ساوه درودی، سامان کرمی و علیرضا مویدی در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه است.

نمایشنامه «گالیله» نوشته برتولت برشت و ترجمه حمید سمندریان است و دراماتورژی متن را نیز محمد امیریاراحمدی بر عهده دارد.

فروش بلیت این نمایش در سایت تیوال و همچنین فروش بلیت ردیف هفت نیز در سایت گیشه تئاتر در دسترس علاقه‌مندان است.

کد خبر 6097107 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم/ رونق تولید و نمایش فیلم‌ها موجب کاهش بیکاری سینماگران شده است
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • فروش میلیاردی یک تئاتر در دو هفته
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • «تله موش» روی صحنه می رود