Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان و جامعه روحانیت شهرستان صومعه سرا که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صومعه سرا از فضای اداری مناسبی برخوردار نیست.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین محورهای این جلسه رسیدگی به این موضوع و جلب حمایت مسئولان شهرستان برای تأمین مکانی مناسب برای شبکه تبلیغ صومعه سرا، افزود: شهرستان صومعه سرا توجه به سابقه علمی، دینی و مذهبی و همچنین بهره مندی از علما و فرماندهان بزرگ بخشی از شناسنامه مذهبی استان گیلان محسوب شده و چنین فضای اداری دور از شأن این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه با تأکید بر اینکه امروز باید علاوه بر سامان دادن به حوزه فرهنگی و نرم افزاری، حوزه سخت افزاری نیز مورد توجه قرار گیرد، گفت: اگر بخواهیم در تراز انقلاب و با توجه به بیانیه گام دوم رهبری بعد از گام نخست که به برکت وجودی امام خمینی همچنین رهبری معظم با موفقیت طی شد باید اقدامات مؤثری در حوزه فرهنگی انجام دهیم.

وی ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صومعه سرا و به همت مسئولان همین شهر در سال ۸۸ تأسیس شد اما امروز فضای اداری این شهرستان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها برای این سازمان تبلیغی است لذا نیازمند اهتمام ویژه مسئولان این شهرستان برای در نظر گرفته فضای اداری مناسب برای این اداره هستیم از سوی دیگر اداره کل تبلیغات نیز حمایت‌های لازم در حوزه مالی و تجهیزاتی را انجام می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه مسئولان صومعه سرا تا آماده شدن فضای اداره یک مکانی را به صورت موقت در اختیار شبکه تبلیغ شهرستان صومعه سرا قرار دهند، تصریح کرد: البته اقدامات خوبی از سوی مسئولان شهرستان صومعه سرا در ساماندهی به وضعیت شبکه تبلیغ در سال‌های گذشته انجام شده که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم به رسالت خود در برآورده کرده انتظارات رهبری معظم از فضای تبلیغی کشور انجام دهیم، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌ها سازمان تبلیغات در این حوزه تقویت حوزه تبلیغ و روحانیت و مجهز کردن آنها به علم روز برای پاسخگویی به شبهات بیان شده به ویژه برای آگاه سازی نسل جوان است.

مهدوی روحانیت را منادی اسلام عنوان کرد و گفت: با توجه به ارتباط مردم و روحانیت دشمن با بیان شبهات علیه جامعه روحانیت به دنبال دور کردن ملت ایران از آنها است لذا امروز با توجه به این شرایط نیازمند به روز بودن شبکه تبلیغ و روحانیون برای مقابله با هجمه‌های دشمنان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه شبکه تبلیغ باید در تراز انقلاب حرکت کند، اظهار کرد: جنگ امروز دشمن علیه نظام جنگ نرم بوده و از ابزارهای رسانه‌ای برای رسیدن به مقاصد خود استفاده می‌کند لذا ما نیز باید با بهره گیری از همین فضا به شبهات آنها پاسخ دهیم.

کد خبر 4651789

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید مهدوی تبلیغات اسلامی گیلان تبلیغ دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی «تبلیغ دین؛ آسیب‌ها و بایسته ها» برگزار می‌شود.

نشست علمی «تبلیغ دین؛ آسیب‌ها و بایسته ها» با حضور حجت الاسلام محمدصفر جبرییلی عضو هیأت علمی گروه کلام اسلامی و الهیات جدید پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

این نشست امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۲۱ به صورت مجازی برپا خواهد شد.

علاقه مندان جهت شرکت در این نشست می‌توانند به لینک پخش مجازی: aparat.com/el_balagh/live مراجعه کنند.

کد خبر 6087357 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند