Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین ، مرتضی شهیدزاده در جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه باید البرز را در این مسیری که در جهت رشد و توسعه پیش گرفته همراهی کنیم، افزود: از زمانی که دکتر شهبازی در سمت استانداری البرز قرار گرفته خبرهای خوبی در راستای ایجاد بسترهای فعالیت و مشارکت بخش خصوصی در این استان می شنویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح خدمات صندوق توسعه ملی ادامه داد: این صندوق در جهت تبدیل بخشی از منابع خود به ثروت های ماندگار و حفظ  سهم نسل های آینده از منابع نفت و گاز اقدام می کند.شهیدزاده گفت: از اعتبارات صندوق توسعه ملی طبق تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری در جهت راه اندازی و حمایت پروژه های بخش خصوصی بهره برداری می شود.

وی با تاکید بر اینکه ما با سیستم بانکی عجین هستیم، افزود: البرز از ظرفیت بزرگ استقرار مجموعه های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی برخوردار است از این رو باید بانک ها توجه ویژه ای در راستای ایجاد، توسعه و حمایت شرکت های دانش بنیان مستقر در این استان داشته باشند.

رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی با بیان اینکه استاندار البرز برای جلب مشارکت های بخش خصوصی بسترسازی کرده است، اضافه کرد: البرز سکوی پرشی برای صادرات تولیدات دانش بنیان و محصولات فنی و مهندسی است بنابراین باید برای ارائه تسهیلات به این بخش توجه ویژه ای صورت گیرد.

وی گفت: در خصوص تخصیص اعتبارات تبصره ۱۸ سهم صندوق و بانک ها در اختیار وزارتخانه ها قرار می گیرد تا با توجه به طرح های دارای توجیه در استان ها، ارائه شود.

شهیدزاده افزود: مسائل مطروحه در این جلسه را مورد بررسی قرار داده و پس از جمع بندی، تصمیمات لازم گرفته می شود.

وی با بیان اینکه به دعوت استاندار تلاشگر البرز در این نشست مهم حضور یافتم، عنوان کرد: از سال ۹۴ در مجموع ۶۰ هزار میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی در اختیار رونق تولید، صنعت، کشاورزی، دانش بنیان و ... کشور قرار گرفت.

۴۶

کد خبر 1274027

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز سال ۱۳۹۸ سال رونق تولید تولید دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود

اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش آموزی که توانسته بودند بر بام والیبال جهان قهرمانی کسب کنند؛ اظهار کرد: حضور ۲ نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

استاندار کردستان با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، عنوان کرد: برای رسیدن به قله‌های افتخار سختی‌های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

بیشتر بخوانید

افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند

وی گفت: استان کردستان به دلیل نداشتن صنایع بزرگ با مشکل حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی‌های که انجام شده است امید داریم این مهم با راه اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

زارعی کوشا ابراز امیدواری کرد: صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای با کمک گرفتن از معادن تا حدی میتواند به حمایت از ورزش کمک کند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: امروزه والیبال کردستان باتوجه به این افتخار باعث شده که این رشته در بین خانواده از جایگاه خاصی برخوردار باشد و این مهم می‌طلبد که توجه و برنامه ریزی دقیق تری انجام گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • بانک مسکن: در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟
  • زنجیره تولید دارو در البرز باید توسعه یابد
  • صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند