Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدل انتخاب مربی سرمربی برای پرسپولیس که سرانجام بی فایده هم بود، موردی بی مانند در تاریخ فوتبال دنیاست!

به گزارش مشرق، مدیران پرسپولیس به بهانه رهایی از حاشیه‌های داخلی راهی ترکیه و شهر استانبول و هتل حیات این شهر شدند تا شاید به دور از حاشیه‌ها بتوانند مربی جدیدشان را انتخاب کنند اما عجیب اینکه سفرشان لو رفت و خبرنگارانی‌هم دوربین به دست در روز مذاکرات آنجا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فاجعه اما برنامه این سفر ۴ نفره و هزینه‌هایش است. آنها حداقل با سه گزینه اروپایی و نمایندگان دو مربی دیگر مذاکراتی داشته اند که هیات‌هایی سه نفره را به طور متوسط هر کدام‌شان شامل می‌شدند.


این یعنی پرسپولیس برای چنین رایزنی خارج از عرفی که در آن در یک روز سه مربی یعنی کاررا، کالدرون و مربی یونانی ولمونیس را به این هتل کشیده و همزمان با آنها جلساتی گذاشته بود هزینه پرداخت کرده است.


مدیران پرسپولیس دیشب بی آنکه جایگزینی برای برانکو پیدا کنند از ترکیه به تهران برگشتند. آن هم با دست خالی. درحالی که تمام گزینه‌ها تقریباً ارقام پیشنهادی‌شان دو برابر قیمت عرفی‌شان بوده است.

اینکه کاررا دو میلیون یورو سالانه از پرسپولیس خواسته، الکساندر نوری یک میلیون یورو، آنته چاچیچ ۱/۲ میلیون یورو و کالدرون هم چیزی حدود یک و نیم میلیون یورو، از این بابت که قرمزها برای جایگزینی برانکو با چند مربی بزرگ دنیا دیدار داشتند و پیشنهادات‌شان را شنیدند شاید اتفاقی هیجان انگیز برای مذاکره کنندگان باشد اما عدم معرفی سرمربی جدید برای تیمی که روی هواست، اتفاقی اضطراب زاست.

بیشتر بخوانید:

زمان اعلام نام سرمربی جدید پرسپولیس  


اتفاقی که تنها هدر دادن سرمایه‌های این تیم را به همراه دارد.


در کدام تیم دنیا چنین بازار مکاره‌ای راه افتاده که یکی با همسرش برای صرف قهوه، دیگری با وکلایش به وقت ناهار و آن یکی هم با ترکیبی از رفقا برای شام، مهمان تیمی باشد و همه گزینه‌ها و دلال‌های‌شان در یک هتل همراه هم باشند؟


گروه مذاکره کننده ای که در میان‌شان علی رغبتی و مهدی محمدنبی دو عضو هیات مدیره وابسته به وزیر ورزش حضور داشته اند، باید برای هواداران پرسپولیس مشخص کنند این نمایش خارج از عرف و سفر سیاحتی‌شان چقدر هزینه داشته. اینکه وحید قلیچ با آن ادبیات عامیانه اش بگوید شبی ۱۴ میلیون هزینه کرده اید برای اینکه در ترکیه موز بخورید، اگرچه شاید خیلی وزین نباشد اما خالی از واقعیت هم نیست.


مذاکراتی که با انتقاد هواداران تیم هم روبرو شده است و البته می‌تواند عواقب بدی در شروع لیگ برای موفق ترین تیم دهه ۹۰ فوتبال ایران داشته باشد.


حالا اما وزارت ورزش بر اساس قانون شفاف‌سازی دولت، به عنوان نهادی که به این دبیرخانه پیوسته، موظف است هزینه‌های فاکتورشده سفر ترکیه مدیرانش در تیم دولتی پرسپولیس را منتشر کند و مشخص شود این مذاکرات چقدر هزینه از بیت المال داشته اند.هزینه‌هایی که باید از حساب پیامک‌های دانه به دانه هواداران پرداخت شود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال ایرج عرب پرسپولیس وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم سپاهان این دو روز دیگر(چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته به مصاف پرسپولیس می‌رود.

امید نورافکن هافبک سپاهان که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت بلند مدت خود چند هفته‌ای است به ترکیب طلایی‌پوشان اضافه شده با انتشار تصویر عجیبی در فضای مجازی منتشر کرده است.

نورافکن که از هر فرصتی برای کری‌خوانی برای پرسپولیسی‌ها استفاده می‌کند این بار تصویری از یک پلنگ که یک تمساح را شکار کرده در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده و بالای این تصویر از ایموجی پلنگ و اسم سپاهان استفاده کرده است.

بعید به نظر می‌رسد که انتشار این تصویر در اینستاگرام ستاره جنجالی سپاهان آن هم در آستانه بازی با پرسپولیس بی‌منظور بوده باشد و قطعا نورافکن با انتشار این تصویر به نوعی قبل از الکلاسیکوی فوتبال ایران برای پرسپولیس خط و نشان کشیده است.

کد خبر 848202 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • (عکس) تصویر دردناکی که اوستوف اورونوف از مصدومیتش منتشر کرد
  • طرح بامزه بلیچر ریپورت برای سه مربی لیگ انگلیس؛ کچل‌های تخم مرغی! + عکس
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!