Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ احمد حاج علیزاده در جلسه اشتغال و سرمایه گذاری در فرمانداری آستارا گفت: هر مرکز درمان بستر به وسعت یکهزار و ۱۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال ساخته و ساخت درمان بستر ۲۰ تختخوابی بخش لوندویل آستارا به زودی آغاز می شود.

وی افزود: تجهیز و تامین نیرو در مراکز درمان بستر بر عهده وزارت بهداشت است و بنیاد علوی برای هر مرکز، دو دستگاه آمبولانس اختصاص خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در راستای ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستایی تفاهم نامه ای بین بانک سینا، دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری، بنیاد علوی و استانداری ها منعقد و از سال ۹۵ تاکنون از سه هزار و ۵۲۵ طرح مصوب با ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار و ۲۷ هزار نفر اشتغالزایی، بالغ بر دو هزار طرح افتتاح شده است.

حاج علیزاده گفت: بنیاد علوی با همکاری وزارت بهداشت جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر و حفظ سلامت جامعه هدف در مناطق محروم، ۸۰ هزار مادر باردار و شیرده را با توزیع سبد غذایی تحت پوشش قرار داده است.

وی ادامه داد: سالانه یک میلیون سبد غذایی بین مادران مذکور توزیع می شود و این بنیاد ۱۰ هزار دانشجو را در مناطق محروم با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تحت حمایت قرار داده است.

معاون بنیاد علوی بیان کرد: تامین مسکن خانواده های دو معلول و بیشتر با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، انجمن خیرین مسکن ساز وزارت راه و شهرسازی و سازمان بهزیستی جزو برنامه های بنیاد علوی است و در سال های گذشته شش هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانواده های دو معلول ساخته و تحویل داده شده است.

حاج علیزاده گفت: بنیاد علوی با تصویب هیات امنای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، بخشی از مصالح مورد نیاز برای ساخت واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده و سیل زده را تامین می کند و در ۱۴ نقطه کشور طرح عمران و آبادانی توسط بنیاد علوی در دست اجراست.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده درمان ریاست جمهوری سیل وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد

روح الله شعرا مدیر سلامتکده مرهم در افتتاحیه این مرکز گفت: طب سنتی میراث بزرگ نیاکان ما و دانشمندان و حکیمان گذشته است که سال‌ها تجربه خود را در قالب طب ایرانی ارائه دادند.

او با اشاره به اینکه سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم در شش طبقه با زیربنای ۷۰۰ مترمربع در دسترس عموم قرار گرفته، تصریح کرد: مرهم از نظر متراژ بزرگترین سلامتکده کشور است و میزان سرمایه‌گذاری در این سلامتکده ۲۴ میلیارد تومان بوده است.

شعرا با اشاره به همت خیرین در راه اندازی این سلامتکده عنوان کرد: عواید حاصل از خدمات ارائه شده در این مرکز در اختیار مددجویان معرفی شده از سوی سازمان‌های خیریه قرار خواهد گرفت.

او با بیان اینکه کلیه مجوزات لازم از وزارت بهداشت برای فعالیت سلامتکده مرهم صادر شده، گفت: شش متخصص طب سنتی مجرب و با سابقه در این مرکز فعالیت خواهند داشت.

مدیر سلامتکده طب سنتی مرهم شیراز یکی از اهداف این مرکز را توسعه توریسم درمانی و گردشگری پزشکی عنوان کرد و متذکر شد: یکی از بروزترین و مجهزترین داروخانه‌های طب سنتی کشور را با تنوع فراوان دارویی در سلامتکده مرهم در اختیار داریم و مجوز ساخت دارو‌های ترکیبی سنتی را نیز در همه سلامتکده‌ها وجود دارد.

به گفته او، در این سلامتکده امکان استفاده از داروخانه و ویزیت بصورت آنلاین، تلفنی و حضوری میسر است.

این متخصص طب سنتی با بیان اینکه این مرکز با توجه به ظرفیت‌های موجود در شیراز و در راستای رفع نیاز مردم در این زمینه راه اندازی شده، تصریح کرد: در سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم شیراز خدماتی همچون ویزیت تخصصی، مشاوره‌های اصلاح سبک زندگی، مزاج شناسی و...، حجامت، فصد، زالو درمانی، ماساژ و بادکش، حوضچه گیاه درمانی و طب سوزنی ارائه می‌شود.

گفتنی است که سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم واقع در کوچه یک خیابان شهید عبائیان ضمن پذیرش بیمه، پذیرای مردم عزیز است.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد