Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@10:43:18 GMT

برایان هوک: خروج آمریکا از برجام ضروری بود

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۱۴۸۷

برایان هوک: خروج آمریکا از برجام ضروری بود

به گزارش مهر به نقل از شبکه سعودی «الحدث»، «برایان هوک» فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران در سخنانی به تکرار ادعاهای مضحک علیه ایران مبادرت ورزید.

بر اساس این گزارش، وی در سخنانی گفت: خروج واشنگتن از توافق هسته‌ای با ایران (برجام) ضروری بود.

برایان هوک ضمن نادیده گرفتن حمایت کشورش از تروریسم در سراسر منطقه و جهان، مدعی شد: تروریسمِ ایران در منطقه از لبنان به یمن نیز کشیده شده است و در منطقه ترویج یافته است!

این مقام آمریکایی در ادامه گفت: تحریم‌های اعمال شده علیه ایران پس از خروج واشنگتن از برجام مانع رسیدن عایدی ۵۰ میلیارد دلاری به تهران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوک در ادامه اظهارات خود مدعی شد: فشارهای حداکثری بر ایران مؤثر بوده است و به اقتصاد آن ضربه زده است!

این مقام آمریکایی همچنین در ادعایی مضحک گفت: متحدان ایران ازجمله حزب الله، حماس و دیگر گروه‌ها در سوریه وعراق نیز به دلیل فشارهای اقتصادی علیه ایران، آسیب دیده اند!

گفتنی است، اظهارات این مقام آمریکایی در حالی مطرح می‌شود که واشنگتن هنوز از شوک مهلک ساقط شدن پهپاد جاسوسی خود بر فراز حریم هوایی ایران توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خارج نشده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد

وال استریت ژورنال نوشت: پنتاگون جنگنده‌ها، پهپاد‌های مسلح و سایر هواپیما‌ها را به قطر منتقل می‌کند.

به گزارش انتخاب، این تغییر مکان نیرو‌ها و تجهیزات به دنبال محدودیت‌های اعمال شده بر انجام حملات هوایی از یک پایگاه هوایی که مدت‌ها توسط ایالات متحده در امارات مورد استفاده قرار می‌گرفت، رخ می‌دهد.

امارات متحده عربی در ماه فوریه به ایالات متحده اطلاع داد که دیگر به هواپیما‌های جنگی و پهپاد‌های آمریکایی مستقر در پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی اجازه حمله به یمن و عراق را نخواهد داد.

مقامات آمریکایی گفتند که این امر، فرماندهان آمریکایی را بر آن داشته تا هواپیما‌های اضافی را به پایگاه هوایی العدید در قطر بفرستندبفرستند که محدودیت‌های مشابهی را اعمال نکرده است.

دیگر خبرها

  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی + ویدئو
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • خانواده‌های سربازانی که در غزه می‌جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند