Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشابه اسمی دو هافبک تیم ملی مالی، سوژه رسانه‌ها شد. 

طرفداری- روز گذشته در جریان جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۹، تیم ملی مالی موفق شد با یک پیروزی ۴-۱، به راحتی از سد موریتانی بگذرد.

به گزارش دیلی میل، اما چیزی که از این مسابقه بازتابی جهانی پیدا کرد، نام گلزنان مالی بود. در دقیقه ۵۵ مسابقه، آداما ترائوره (هافبک موناکو) سومین گل مالی را وارد دروازه حریف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سپس پنج دقیقه بعد جای خود را به یک آداما ترائوره دیگر (هافبک متز) داد. در حالی که یازده دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، ترائوره دوم هم موفق به گلزنی شد تا این تشابه اسمی، وارد فاز جدیدی شود! جالب این که دو بازیکن یاد شده فقط ۲۳ روز تفاوت سنی دارند. ترائوره‌ای که برای موناکو بازی می‌کند، در جمعه پیش رو مثل هموطنش ۲۴ ساله خواهد شد. 

ماجرای ترائوره‌ها در فضای اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشت. حتی حساب توییتر کنفدراسیون فوتبال آفریقا هم نتوانست در برابر وسوسه شوخی با این جریان، مقاومت کند:

جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۹ تنها تورنمنت دنیاست که یک ترائوره در آن گل می‌زند، تعویض می‌شود، ترائوره دیگری به زمین می‌رود و او هم گل می‌زند

البته این دو تنها آداما ترائوره‌های دنیای فوتبال نیستند. مثلا مدافع ۲۹ ساله‌ای با همین نام که ملیت ساحل عاجی دارد، برای تیم گوزتپه در لیگ ترکیه بازی می‌کند. یا چهره‌ای آشناتر برای فوتبالدوستان، آداما ترائوره اسپانیایی است که با ۲۳ سال سن، هم اکنون عضوی از تیم وولورهمپتون در لیگ برتر انگلستان است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی با برتری نساجی به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادشهر مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

منصور باقری در دقیقه ۴ و امیرحسین سام‌دلیری در دقیقه ۳۷ گل‌های نساجی را به ثمر رساندند.

خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی کد خبر 749872

دیگر خبرها

  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)