Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد، سرمربیان تیم‌های لیگ برتری در نشست امروز خود خواهان افزایش تعداد بازیکنان بزرگسال در فهرست تیم‌ها شده‌اند. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان در حاشیه مراسم هم‌اندیشی مربیان لیگ برتری اظهار داشت: مربیان درباره موارد مدنظر خود و نکاتی که به تیم‌شان لطمه زده است، بحث کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربیان مطرح کردند که تعداد بازیکنان بزرگسال از 18 به 20 نفر برسد، چرا که ما بازی‌های زیادی در مسابقات مختلف داریم.

ادامه دارد ...

R7869/P/S3,27/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن

باواریایی‌ها با انگیزه جبران ناکامی‌های خود در فصل جاری به مصاف رئال مادرید خواهند رفت

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ از ساعت ۲۲:۳۰ فردا (چهارشنبه) به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال رفت دو تیم در مونیخ با تساوی ۲-۲ خاتمه یافته بود. 

کادرفنی بایرن مونیخ، لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای سفر به مادرید را اعلام کرد. بونا سار، کینگزلی کومان، ساشا بویی و رافائل گریرو بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت، قادر به همراهی باواریایی‌ها در نبرد سانتیاگو برنابئو نخواهند بود. 

لیست بایرن مونیخ برای تقابل با رئال مادرید لیست بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • کاسانو: توتی و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند
  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان