Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ در حال حاضر ۸۱ هزار و ۷۵ دستگاه خودرو و بیش از ۷۲ هزار دستگاه موتورسیکلت به دلیل جریمه بالای یک میلیون تومان در پارکینگها هستند
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از طرح جدید برای ترخیص خودرو ها و موتور سیکلت هایی که به دلیل جریمه بالای 1 میلیون تومان توقیف هستند خبر داد.
به گزارش عصر ایران سردار کمال هادیان فر در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۸۱ هزار و ۷۵ دستگاه خودرو و بیش از ۷۲ هزار دستگاه موتورسیکلت به دلیل جریمه بالای یک میلیون تومان در پارکینگها هستند گفت: بسیاری از این افراد بین یک میلیون تا حدود ۱۵ میلیون تومان جریمه داشتند و در پارکینگ متوقف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:اغلب این خودروها از نوع پراید و پژو ... بود که نشان میدهد متعلق به قشر ضعیفتر جامعه است و به همین دلیل امکان پرداخت جریمه را نداشتند و همین امر سبب شده بود تا خودروها در پارکینگ بمانند و هزینه پارکینگ نیز برایشان لحاظ شود.
رییس پلیس راهور ناجا اضافه کرد: در همین راستا با موافقت فرمانده ناجا و دستور وزیر کشور بر اساس ماده ۴۷ قانون محاسبات عمومی کشور مقرر شد تا امکان پرداخت قسطی جرائم برای این افراد با رعایت یکسری شروط فراهم شود.
وی با بیان اینکه از یازدهم تیرماه این امکان برای مالکان این خودروها در سراسر کشور فراهم است درباره این شروط اجرایی آن گفت: اول اینکه افراد متخلف متعهد میشوند که به مدت یکسال جریمه خود را پرداخت کنند.شرط دوم این است که خودرو یا موتورسیکلت در سن فرسودگی نباشد؛ یعنی خودرو سواری تا سن ۲۰ سال، خودرو عمومی ۱۲ سال، موتور سیکلت کاربراتوری ۶ سال و.... باشد.
وی ادامه داد: شرط دیگر این است که مجموع تخلفات حادثه ساز این فرد کمتر از ۴۰ درصد کل تخلفات فرد باشد؛ شکایت قضایی نداشته باشد و همچنین خودرو تا پرداخت کامل جرائم امکان انتقال به دیگری را ندارد. برچسب ها: رئیس پلیس راهور ناجا

منبع: خرداد

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس گفت: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیرقانونی ایجاد نشود.»   به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد

دیگر خبرها

  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403