Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان امروز پنجم تیرماه در مراسم تکریم و معارفه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی که با حضور برخی از ائمه جمعه شهرستان‌ها در دفتر ایشان برگزار شد، اظهار کرد: همواره حجت‌الاسلام ایزدی که امروز عهده‌دار این امر مهم در استان شده‌اند، از یک تبار ارزشی از تبار روحانیت بوده و ما نیز از این بابت خوشحال هستیم که ایشان از چنین شایستگی بالایی برخوردارهستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: هنگامیکه حجت‌الاسلام معادی‌خواه مسئولیت دفتر این نهاد سیاستگذاری ائمه جمعه را عهده دار شدند، این نهاد در اتاقی در حسینیه شاهرودی‌ها اداره می‌شد.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: در آن زمان موقعیت سه استان به ویژه در دورترین نقاط از نظر وضعیت مصلی، دفتر امام جمعه و وسیله ایاب و ذهاب به زمین مانده بود، اما این در حالی است که امروز تقریبا تمامی مصلی‌ها، منزل و وسیله ایاب و ذهاب امام جمعه حتی در دورترین نقاط این استان نیز تامین شده است.

نماز جمعه نمادی از مبارزه با استکبار
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام ایزدی، رئیس جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی، اظهار کرد: در واقع نماز جمعه مظهر وحدت، همدلی، توحید و مبارزه با استکبار است و تقویت این جایگاه خوشبختانه یکی از ثمرات این نظام و یادگاران زیبای امام راحل(ره) است. قطعا تقویت نمازهای جمعه باعث کاهش آسیب‌هاست و اگر می‌خواهیم شهر خوبی داشته باشیم باید در این راستا نسبت به این امر مهم همت و تلاش خود را به کار بریم.
وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در یکی از خطبه‌های خود اشاره داشته‌اند که همه ما باید به یاد خداوند باشیم که به یاد خدا بودن خود می‌تواند غفلت‌زدا باشد. از این رو یکی از محسنات یاد خداوند همانا تجلی است در نماز جمعه، نماز جمعه‌ای که خداوند توفیق آن را به ما داده است.
ایزدی عنوان کرد: در واقع خداوند در همه آموزه‌های دینی خود یکی از خطراتی که همه جامعه انسانیت را تهدید می‌کند غفلت دانسته و نسبت به این امر مهم نیز تاکید داشته است. همچنین امام حسن عسکری(ع) در تالیف غفلت فرمودند، غفلت این است که انسان پایش از اجتماعات سیاسی و مذهبی مسجد بیرون بگذارد که در این صورت انسان در زیر پرچم انسان‌های فاسد قرار می‌گیرد.
رئیس جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام معادی تشکر می‌کنم و امیدواریم که خداوند توفیق دهد تا بتوانیم از تجربیات ایشان استفاده کنیم و خادم خوبی در محضر همه علما در راستای فرهنگ نماز و به ویژه نماز جمعه در این استان بیش از پیش باشیم و در چله دوم انقلاب نیز بتوانیم برنامه‌های خوب این عزیزان را همراهی کنیم اما همه ما در این راستا نیاز به حمایت نماینده ولی‌فقیه در استان داریم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن ایکنا خراسان رضوی ائمه جماعات نماینده ولی فقیه معادی ایزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند

شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای علیرضا رحمان‌زاده را به عنوان «مدیر دفتر شهردار» و سید مهدی متولی را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای علیرضا رحمان‌زاده را به عنوان «مدیر دفتر شهردار» و سید مهدی متولی را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:

بسمه تعالی
جناب آقای علیرضا رحمان‌زاده
نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده جناب‌عالی، به‌موجب این حکم  به سمت «مدیر دفتر شهردار» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از پروردگار یکتا، تحت راهبری مدیرکل حوزه شهردار و با تلاش و پیگیری مجدانه و همکاری و تعامل موثر درون و برون سازمانی، در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛‌ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» همه توان و تجربه خویش را بکار گیرید.
توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

زاکانی: تمام انتصابات در بخش‌‌های مختلف شهرداری تهران بر مبنای قانونی و مصوبه شورا بوده است

بسمه تعالی
جناب آقای سید مهدی متولی
نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به‌ سمت «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم‌انداز«تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام»، موجبات ارتقاء‌ کارآمدی شهرداری و خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.
توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضرت ابراهیم یک پیامبر ویژه است
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟