Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر چهارشنبه در نشستی که با خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران داشت، گفت: هفته حقوق بشر آمریکایی گام عملی برای نشان دادن چهره واقعی شیطان بزرگ به مردم ستمدیده جهان است.

محمودی با اشاره به پیشنهاد هوشمندانه مقام معظم رهبری در نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی بیان کرد: این هفته می تواند توجه جهان را به سیاست ها و اقدامات ضدبشری آمریکا جلب کند و چهره واقعی شیطان بزرگ را به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در ادامه گفت: با توجه به شرایط ویژه‌ای که در منطقه وجود دارد و عهدشکنی‌های متعدد دولت آمریکا در زمینهٔ های مختلف، این‌ها انگیزه و عاملی می‌شود که مراسم هایی که امسال در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در سطح استان برگزار می‌شود باشکوه‌تر و باعظمت‌تر از سال‌های گذشته باشد.

رییس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی استان تهران گفت: تهران با تشییع ۱۵۰ شهید دفاع مقدس به استقبال این هفته می رود.

وی افزود: مراسم تشییع از این شهدا در اولین روز از هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، روز پنجشنبه ساعت ۹ صبح از مقابل دانشگاه تهران به سوی خیابان حافظ با سخنرانی آیت الله سیدابراهیم رییسی ریاست محترم قوه قضاییه برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از مردم انقلابی تهران خواست در آستانه سالروز شهادت امام صادق (ع) با حضور پرشور در این مراسم باشهدا تجدید میثاق کنند.

محمودی یکی از تأکیدات مهم بر مراسمات هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی در سطح استان تهران را هرچه مردمی برگزار شدن این برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: شایسته است تمام ادارات و نهادها بابت اعمال و اجرای اهداف و برنامه‌های ستاد از تمام ظرفیت خود استفاده کنند.

کد خبر 4651909

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان