Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی در گفت وگوی مطبوعاتی در حاشیه راهپیمایی‌هایی که امروز در غزه و در اعتراض به نشست ضد فلسطینی منامه بحرین برگزار شد، افزود: اسرائیل دشمن اصلی امت عربی و مسلمان است و اظهارات و مواضع بعضی کشورهای عربی در قبال اسرائیل مبنی بر اینکه دارای دموکراسی و حامی صلح می باشد، شرم آور است.

هنیه تاکید کرد: این رژیم، سرزمین فلسطین و نخستین قبله مسلمانان را غصب کرده و کودکان و زنان ما را به قتل می‌رساند و از زمان دیر یاسین تا کنون در نقاط مختلف از جمله غزه همچنان به جنایت‌های خود ادامه داده است از همین رو نباید هیچ جایگاهی در وطن عربی و اسلامی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ملت فلسطین و تمام ملت‌های عرب و مسلمان با نشست بحرین و نتایج حاصل از آن مخالف هستند. ما مخالف کمک به فلسطین و پایان ظلم به ملت فلسطین و نیز پایان محاصره غزه نیستیم، اما این کمک‌ها نباید به ضرر قضیه فلسطین و قدس و حق بازگشت و تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس تمام شود و عزت فلسطینی‌ها و خون شهدای آنان را پایمال کند.

ملت فلسطین بیش از ۷۰ سال است که در کرانه باختری و غزه مقاومت و انتفاضه را در پیش گرفته و از حمایت امت‌های عرب و مسلمان برخوردار است.

اسراییل با طرح ها و نقشه های انگلیس قبل از سال ۱۹۴۸ میلادی اقدام به اشغال شهرها و مناطق مختلف فلسطین کرد و به دنبال خروج انگلیس از فلسطین اعلام موجودیت کرد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نمایی از بلندترین آبشار ایران در شمال کشور (فیلم) نمایی دیدنی از طولانی‌ترین رود در ایران (فیلم) گیلان؛ مهد زیبایی‌های طبیعی ایران (فیلم)

دیگر خبرها

  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • عصبانیت دشمن از درخشش بانوان باحجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان (فیلم)