Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد باقر عبادی با بیان اینکه این بیانیه را برای همه نمایندگان از جمله خود من آوردند گفت: برخی از مدیران زیر مجموعه وزارت کار رفاه و امور اجتماعی این بیانیه را از قبل آماده کرده و پیش من آورده و با اصرار از ما خواستند که آن را امضا کنیم که البته من امضا نکردم.

سید محمد باقر عبادی عضو کمیسیون آموزش و نماینده مردم بیرجند در مجلس در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص امضای بیانیه حمایتی از محمد شریعتمداری، وزیر کار رفاه و امور اجتماعی، توسط برخی از نمایندگان و ضرورت پرداختن به آن اظهار داشت: معمولاً این بیانیه ها را افراد زیر مجموعه وزارت خانه ها نوشته و در مجلس راه افتاده و با گاهی با اصرار از نمایندگان امضا می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این تقدیر نامه ها از سوی افراد زیر مجموعه وزارت خانه ها آماده می شود تصریح کرد: نیازی به اینگونه چرخاندن تقدیر و تشکر ها و بیانیه ها در مجلس نمی بینم و اگر چنین اتفاقات مهمی در وزارت کار رفاه و امور اجتماعی رخ داده باشد مردم خودشان قضاوت کرده و نتایج آن را می بینند.

نماینده مردم بیرجند با تأکید بر اینکه مردم در حال رصد اوضاع و احوال کشور و عملکرد وزرا هستند تصریح کرد: شرایط سختی است و در این سختی ها کمک حتی کوچک یک مسئول به بهبود اوضاع مردم قطعاً به چشم می آید و اگر چنین اقداماتی که در این بیانیه ذکر شده بود در وزارت کار رفاه و امور اجتماعی انجام گرفته خود مردم به آن پی می برند.

عبادی با بیان اینکه این بیانیه را برای همه نمایندگان از جمله خود من آوردند گفت: برخی از مدیران زیر مجموعه وزارت کار رفاه و امور اجتماعی این بیانیه را از قبل آماده کرده و پیش من آورده و با اصرار از ما خواستند که آن را امضا کنیم که البته من امضا نکردم.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که من از این حجم اقدامات مطرح شده در بیانیه اطلاعی نداشتم و نسبت به همه مسائلی که عنوان شده که در این وزارت خانه انجام شده آگاهی نداشتم چرا که عبارت های مطروحه در بیانیه آنقدر کلی بود که صحت و سقم آن قابل احصا نبود.

عضو کمیسیون آموزش با بیان اینکه شاید خود وزرا هم از این اقدامات خبر نداشته باشند اما برخی از مدیران زیر مجموعه آنها این اقدامات را رقم زده که به نظر من روش خوب و مناسبی نیست و این اقدامات اطرافیان به ضرر وزرا تمام می شود.

انتهای پیام/ط

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم

 نماینده ویژه رئیس‌جمهور ایران در امور افغانستان در گفت‌وگویی به تبیین آخرین وضعیت روابط تهران- کابل پرداخت.
 
به گزارش ایسنا؛ حسن کاظمی قمی در خصوص توجه خاص افغان‌ها به چابهار گفت: سیاست ما این بوده حوزه مکران و چابهار توسعه پیدا کند و برنامه‌های توسعه‌ای را دنبال می‌کنیم.
 
وی در ادامه گفت: از جمله اقداماتی که در منطقه چابهار و مکران صورت می‌گیرد مسئله احداث فرودگاه بزرگ بین‌المللی است. ما به دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی در منطقه چابهار هستیم.
 
کاظمی قمی در  گفت‌وگو با ایراف در خصوص حق‌آبه ایران و رویکرد نمایندگی ایران در مورد واکنش‌های دولت سرپرست افغانستان در این موضوع اشاره کرد: آنچه دارالحکومه انجام می‌دهد، برآمده از تصمیمی است که در دارالخلافه در قندهار گرفته می‌شود. رهبری طالبان اعلام کرد در چارچوب معاهده ۱۳۵۱ باید حق آب مردم ایران را بدهند و حکم حکومتی داد.
 
وی در پاسخ به سوالی در مورد روش برخورد ایران با طالبان تصریح کرد: در دوران حکمرانان جدید در افغانستان از مسیر اقدامات دیپلماتیک و سایر اقدامات حرکت می‌کنیم. جمهوری اسلامی ایران نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کند.
 
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در خصوص خط راه‌آهن چابهار به افغانستان گفت: مسیر کریدور ترانزیت ایران-افغانستان، چین را به آب‌های آزاد و قاره اروپا و آفریقا وصل می‌کند. در چارچوب طرح یک راه یک کمربند، الان چینی‌ها دنبال می‌کنند، کریدور ایران-افغانستان مفهوم دارد.
 
وی اشاره کرد: احتمالاً نشست‌های سه جانبه‌ای را میان ایران-افغانستان-چین برگزار خواهیم کرد. کشورهای دیگر منطقه هم از این کریدور استقبال کرده‌اند. ثبات و امنیت منطقه در گرو ثبات و امنیت افغانستان است.
 
کاظمی قمی در پایان گفت: افغانستان مسیر دستیابی‌اش به آب‌های آزاد از ایران کوتاه‌ترین و امن‌ترین حتی اقتصادی‌ترین است. با توجه به شرایطی که امروز به ویژه با بحران اوکراین بوجود آمده، مسئله کریدورهای ترانزیت منطقه‌ای معنای جدی‌تری به خودش گرفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود