Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا غلامعباس ترکی دادستان نظامی استان تهران با اعلام این خبر، اظهار کرد: با انتشار فیلم این حادثه در فضای مجازی بلافاصله دستور بررسی موضوع به یکی از قضات مجرب داده شد تا کم و کیف این واقعه دقیقاً آشکار شود.

وی تاکید کرد: رفتارهای ناهنجار و خلاف اخلاق اسلامی از هیچ شهروندی پذیرفتنی نیست و مطابق با قانون می‌بایست با افراد متخلف و متجاهر و جرایم مشهود برخورد کرد اما مأموران می‌بایست در چهارچوب شرع و مقررات قانونی رفتار نمایند و رفتارهای شایسته و کریمانه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان نظامی استان تهران عنوان کرد: نتیجه رسیدگی متعاقباً اعلام خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت

علی اصغر چگینی دادستان عمومی و انقلاب شفت گفت: پرونده قضائی در راستای حریق شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم (ع) شفت تشکیل شد.

وی پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم ادامه داد: این آتش سوزی از ساعت ۱۲ شامگاه چهارشنبه آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت گفت: ضمن تشکیل پرونده قضائی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر
  • زاخارووا: ناتو برای درگیری با روسیه آماده می‌شود
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت