Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تقی نادری روز چهارشنبه در نشست کارگروه ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج اظهارداشت: با توجه به کمبود نیروی انسانی ضرورت دارد با برنامه ریزی جامع در بخش ساماندهی نیروی انسانی و دانش آموزی شرایط مناسب را برای سال تحصیلی آینده فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی فضاهای آموزشی درالبرز با توجه به کمبود فضای آموزشی که در استان وجود دارد باید مورد توجه ویژه پروژه مهر ۹۸ قرار کیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری خاطرنشان کرد: پایش و نظارت بر شاخص های کمی و کیفی در خصوص ساماندهی بهینه فضا، نیروی انسانی و دانش آموز دراین استان ضروری است.

وی تصریح کرد: امیدواریم در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ کمترین چالش را در زمینه نیروی انسانی و فضاهای آموزشی در البرزداشته باشیم.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج نیز در این نشست افزود: این نشست در راستای هم اندیشی و دست یابی به شفافیت بهینه و موثر برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ و بررسی نهایی کد و فضای آموزشی مورد نیاز در این ناحیه برگزار شده است.

قاسم پوستین دوز ضمن تاکید برهماهنگی، یکپارچگی، وحدت رویه درساماندهی و برنامه ریزی، رفع مسا ئل و مشکلات در این ناحیه، خاطرنشان کرد: چالش ها و مشکلات پیش روی آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج با توجه به سیاست های ابلاغی ساماندهی نیروی انسانی باید برطرف شود.

وی تصریح کرد: باید به بخشنامه ها و جزییات جدید ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی آینده، مشکلات موجود در ساماندهی نیروی انسانی توجه کرد.

وی بیان داشت: همه ساله چند ماه قبل از آغاز سال تحصیلی برنامه ریزی های لازم جهت آماده سازی مدارس در ابعاد مختلف نیروی انسانی، فضا و تجهیزات برای استقبال از معلمان و دانش آموزان صورت می گیرد.

بیشترین جمعیت دانش آموزی ۴۶۰ هزار نفری استان البرز در آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج تحصیل می کند.

البرز حدود ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

۲۸۱۹/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های نمازجمعه اسلامشهر ضمن تبریک هفته معلم گفت: شأن و جایگاه معلم یک جایگاه الهی و رفیعی است که می‌بایستی گرامی داشته شود.

وی افزود: شایسته است دست اندرکاران آموزشی کشور خصوصاً وزارتخانه آموزش و پرورش در برطرف کردن دغدغه‌ها و مشکلات فرهنگیان بیش از گذشته همت بگمارند تا معلم هیچ دغدغه‌ای به غیر از تعلیم و تربیت دانش آموزان نداشته باشد.

امام جمعه اسلامشهر اهمیت آموزش مفید و کاربردی در مجموعه آموزش و پرورش را مهم و ضروری دانست و گفت: شایسته است متولیان تدوین کتب درسی، در افزایش کیفیت آموزشی و مفید و مؤثر بودن آموزش‌های کتب درسی دانش آموزان بازنگری داشته باشند تا شاهد یک آموزش و پرورش پیشرو در آموزش و پرورش دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی باشیم.

کد خبر 6095648

دیگر خبرها

  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • اشتغال پایدار از عوامل نگه‌داشت جمعیت است
  • کمبود فضای آموزشی رنج معلمان روستاها/علم هدیه معلم به انسان‌ها
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر
  • مجوزاستخدام شش هزارنفر درآموزش وپرورش سیستان وبلوچستان