Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، نت بانک شرکتی سامان این امکان را برای تمامی مشتریان حقوقی فراهم می¬کند که بدون مراجعه به شعبه و در کوتاه‌ترین زمان تمامی خدمات بانکی ازجمله دستور انتقال وجه، مشاهده صورت‌حساب، مشاهده وضعیت دسته‌چک، مشاهده تسهیلات و سایر امور بانکی خود را انجام دهند.

همچنین نت بانک شرکتی بانک سامان با استفاده از ابزار شرکت یار، این امکان را فراهم کرده تا شرایط انتقال وجه در این درگاه الکترونیک بر اساس روزنامه رسمی شرکت انجام پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شخص حقوقی، کاربران شرکت خود را به عنوان کاربر مجازی شرکت تعریف کرده و به آن¬ها بر اساس تصمیم خود اختیارات مشاهده و ثبت درخواست عملیات بانکی را می¬دهد.

علاوه بر این در نت بانک شرکتی، میزان و سقف برداشت یا نقل‌وانتقال وجوه متناسب با نیاز مشتری و بر اساس بازه¬های زمانی روزانه و ماهانه قابل تنظیم است.

گفتنی است، متقاضیان برای فعال‌سازی و استفاده از خدمات نت بانک شرکتی، باید به شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به این محصول، می‌توانند یا با مرکز سامان ارتباط به شماره ۰۲۱۶۴۲۲ تماس بگیرند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

محمدعلی شیرازی، مدیرعامل فرابورس مساله «استقرار نظام حاکمیت شرکتی» را به عنوان یک معیار اساسی در پذیرش شرکت‌ها در هیئت‌های پذیرش بازار اول، دوم و نوآفرین اعلام کرد.

به گفته وی شرکت‌های مشاور پذیرش ملزم هستند گزارش وضعیت استقرار حاکمیت شرکتی را مطابق با استاندارد مصوب فرابورس ایران، تهیه و به هیئت پذیرش ارائه دهند.

مدیرعامل فرابورس همچنین عنوان کرد: اجرای نظام حاکمیت شرکتی منجر به تداوم فعالیت بنگاه‌های اقتصادی، کنترل تضاد منافع میان مدیریت و مالکیت و تنظیم روابط و منافع ذی‌نفعان خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟