Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید فتاحی بعد از جلسه آسیب‌شناسی لیگ برتر اظهار داشت: جلسه هم اندیشی این فصل را نیز برگزار کردیم که البته برخی باشگاه‌ها نماینده ای در آن نداشتند. یکسری از تیم‌ها سرمربی ندارند اما باشگاه‌ها می‌توانستند مربیان را بفرستند. یکسری از دوستان هم گفتند که می‌آیند اما نیامدند.

وی افزود: به هر حال جلسه خوبی بود و از سال‌های گذشته بهتر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم بتوانیم نظرات دوستان را در لیگ اعمال کنیم و لیگ بهتری داشته باشیم.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال گفت: قول دادیم در نیم‌فصل هم جلسه ای بگذاریم و قرارمان این نیست که سالی یک جلسه داشته باشیم. تاکید می‌کنم که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال کنار تیم‌ها و نه روبه‌روی آنها هستند.

فتاحی درباره زمان آغاز لیگ برتر نیز گفت: تقویم را به باشگاه‌ها و سرمربیان داده‌ایم. طبق تقویم دهم مرداد لیگ را شروع می‌کنیم اما تیمی که با ذوب آهن بازی دارد به دلیل حضور این تیم در باشگاه‌های آسیا هفتم یا هشتم به میدان خواهد رفت.

وی با تاکید بر اهمیت حل شدن مشکلات ورزشگاه‌ها تصریح کرد: البته تمامی این موارد منوط به درست شدن شرایط ایمنی و امنیتی ورزشگاه هاست و سه شرطی که رئیس فدراسیون فوتبال مطرح کرده باید در تمامی ورزشگاه ها حاکم باشد.

فتاحی اظهار داشت: تا روز سه شنبه آینده از همه ورزشگاه ها بازدید و مشکلات را اعلام می‌کنیم. بلیت فروشی باید اینترنتی شود. مسائل دیگر ورزشگاه‌ها نیز باید درست شود.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی درباره وضعیت استفاده از کمک داور ویدئویی نیز تصریح کرد: بحث (VAR) را باید در کل لیگ راه اندازی کنیم و نمی شود که یک باشگاه این سیستم را داشته باشد. یک جلسه با مدیران باشگاه‌ها در هفته آینده خواهیم‌داشت و در این خصوص تصمیم‌گیری می کنیم تا در لیگ آینده بتوانیم از این سیستم استفاده کنیم.

فتاحی در پاسخ به این سوال که چرا در شرایطی که قرار بود کادر فنی تیم ملی در این جلسه نماینده‌ای داشته باشد اما هیچکس از طرف مارک ویلموتس در این جلسه حضور نداشت؟، گفت: نمی دانم از کجا می‌گویید که قرار بوده سرمربی تیم ملی در این جلسه باشد. این جلسه آسیب شناسی لیگ بوده و اصلاً قرار نبوده تا مارک ویلموتس بیاید. آسیب شناسی لیگ بوده مربیان لیگ برتر و لیگ دسته یک بوده اند و ما صحبت‌ها را انجام دادیم.

وی افزود: ما نظر تیم‌های ملی بزرگسالان و امید را پرسیده‌ایم و برنامه‌ریزی های خود را براساس آن انجام داده ایم. مارک ویلموتس فقط روزهای فیفا را خواسته است. زمانی هم که ما در لیگ بازی نداشته باشیم، بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار می‌گیرند.

فتاحی درباره تیم امید نیز گفت: درباره تیم ملی امید هم چون اهمیت دارد، برنامه ریزی کرده‌ایم که برابر با تیم بزرگسالان تیم امید هم وارد اردو شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه: حماس خواهان رسیدن به یک توافق جامع است

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس گفت که این جنبش یک سری تماس با میانجی‌گران و جناح‌های مقاومت داشته است که بر جدیت و مثبت بودن موضع جنبش قبل از دور کنونی مذاکرات صحه می‌گذارد.

براساس گزارش خبرگزاری سما فلسطین، او افزود: پیش از اعزام هیات به قاهره، جلسات و رایزنی‌های فشرده‌ای را بین داخل و خارج از کشور انجام داده و از مواضع مثبت و منعطف وی با اهمیت تکیه بر اولویت جنبش در توقف تجاوز به فلسطینیان الهام گرفته‌ایم. این یک موقعیت اساسی و منطقی است و پایه و اساس آینده‌ای با ثبات‌تر را می‌گذارد.

هنیه با اشاره به عدم تمایل صهیونیست‌ها برای توقف جنگ و حمله به رفح، پرسید: اگر آتش‌بس اولین نتیجه آن نباشد، معنای توافق چیست؟

هنیه تاکید کرد که جهان به گروگان یک دولت افراطی تبدیل شده است که مشکلات و جنایات زیادی در غزه دارد و رئیس آن می‌خواهد برای ادامه تجاوز و گسترش دایره درگیری توجیهات دائمی ابداع و تلاش‌های میانجی‌ها و طرف‌های مختلف را خراب کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: آمریکا که این اشغالگران را پوشش داده است، به جای در اختیار گذاشتن سلاح‌های تخریبی و کشتتر جمعی، باید جلوی آن را بگیرد.

هنیه بار دیگر تاکید کرد که جنبش همچنان مشتاق دستیابی به یک توافق جامع و بهم پیوسته است که به تجاوز پایان می‌دهد، عقب نشینی ارتش صهیونیستی را تضمین می‌کند و به یک توافق جدی مبادله اسرا دست می‌یابد.

دیروز شنبه هیاتی از جنبش حماس و مقامات قطری و آمریکایی برای شرکت در مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا وارد قاهره پایتخت مصر شدند در مقابل، رژیم صهیونیستی از اعزام هیات خود خودداری کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • هنیه: حماس خواهان رسیدن به یک توافق جامع است
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • ویدیو/ درگیری جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به بهانه فلسطین
  • نحوه رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی در سند تحول
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور