Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فیلم‌ساز گفت: واقعا معجزه‌ای شد باتوجه به شرایط طبیعی ، ساخت این فیلم به‌نوعی جنگیدن در شرایط سخت بوده که موفق شدیم بدون آسیب‌های جدی این کار را به ثمر برسانیم و فکر می‌کنم فیلم ما می‌تواند، فیلم موفقی باشد.به گزارش بلاغ،مجتبی قاسمی  اظهار کرد: ساخت فیلم کوتاه داستانی باعنوان پارادایز 14 روز زمان برد که حدود پنج روز این فیلم در تالاب ارواح شهرستان نوشهر در اسفند ماه سال گذشته فیلمبرداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فضای کار این فیلم لازمان و لامکان با نگاه سوررئالیستی و زبان نمادین بوده است، افزود: موضوع این فیلم پدیده زن‌ستیزی بوده که در طول تاریخ هر بار خود را به‌گونه‌ای نشان داده است.

 

 

این فیلم‌ساز با اشاره سختی‌های ساخت این فیلم، اضافه کرد: با توجه به اینکه مسیر رسیدن به این منطقه مسیر صعب‌العبور و پرپیچ و خم بوده درصورت بروز اتفاق یا حادثه ممکن بود با مشکلات فراوانی مواجه شدیم که باتوکل و یاری خداوند توانستیم ساخت این مجموعه را به پایان برسانیم.

قاسمی بیان کرد: الان که فکر می‌کنم اگر بخواهم چنین کاری انجام دهم بعید می‌دانم جرات چنین کاری را داشته باشیم به این دلیل سلامت عوامل نخستین اولویت ما بوده و هست.

 

 

وی ادامه داد:واقعا معجزه‌ای شد با توجه به شرایط طبیعی، ساخت این فیلم به‌نوعی جنگیدن در شرایط سخت بوده که موفق شدیم بدون آسیب‌های جدی این کار را به ثمر برسانیم و فکر می‌کنم فیلم ما می‌تواند، فیلم موفقی باشد.

این فیلم‌ساز با اعلام اینکه درحال حاضر در مرحله تدوین این فیلم کوتاه هستیم، اضافه کرد: کار تدوین این اثر یک ماه و نیم آینده به پایان می‌رسد که قصد ما این است این فیلم در جشنواره الف به نمایش گذاشته شود.

 

 

قاسمی یادآور شد: با توجه به اینکه این فیلم یک کار ارزشی است به زبان جهان شمول دنیا مطرح خواهد شد.

وی تصریح کرد: نگاه ما در این فیلم یک نگاه انسانی بوده و رنگ و بوی سیاسی ندارد و مساله اخلاق گرایی و انسانیتی که همه انسان‌ها درک می‌کنند را به تصویر می‌کشد و از این لحاظ می‌تواند به دل هر انسانی بنشیند.

این فیلم‌ساز درباره خاطرات خود از ساخت این فیلم، گفت: بدترین خاطره مربوط به شبی بوده که با ترس صبح کردیم، هم هوا خیلی سرد بود و هم صداهای زیاد حیوانات از اطراف شنیده می‌شد که چنین شبی را در عمرم تجربه نکرده بودم بیشتر هم نگران عوامل گروه بودم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز پنجشنبه در رفسنجان مقابل مس قرار گرفت و با وجود عملکرد خوب در این دیدار در ضربات پنالتی مقابل نارنجی پوشان شکست خورد.

پیکانی‌ها با نتیجه ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی شکست را پذیرا شدند تا حسرتی بزرگ برای آنها باقی بماند. تنها ضربه از دست رفته پنالتی این مسابقه را غلامرضا ثابت ایمانی هافبک خودروسازان به سمت دروازه حامد لک زد.

ثابت ایمانی که به‌عنوان یار تعویضی در این دیدار به میدان رفته بود نتوانست شوت خود را به تور بچسباند و ضربه‌اش با بدشانسی به بیرون رفت. بعد از هدر رفتن این ضربه پنالتی، هافبک جوان و با تجربه پیکانی‌ها حسرتی بزرگ را تجربه کرد و با شکست تیمش این حسرت برای او بیشتر هم شد.

تصاویری که از حسرت و ناراحتی غلامرضا ثابت ایمانی باقی مانده این اتفاق تلخ را برای او بیشتر و بهتر نشان می‌دهد.

عکاس: حامد عراقی

دیگر خبرها

  • ۷ بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از دلار هزار تا ۶۰ هزار!
  • شکرگزاری در کلاس ریاضی
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • چند درصد ایرانی‌ها سفر می‌روند؟
  • پشت پرده قهرمانی‌های اینتر: این چهره!