Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@16:12:35 GMT

جلسه ستاد مواد مخدرشهرستان تفرش برگزارشد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۲۶۱۲

جلسه ستاد مواد مخدرشهرستان تفرش برگزارشد

حمید رضافراهانی فرماندارتفرش درجلسه ستاد مواد مخدرشهرستان براهمیت حوزه پیشگیری ودرمان تاکید واهمیت این دو حوزه رابیشترازمبحث مقابله دانست وبرآن تاکید نمود.

فراهانی درادامه افزود:نقش سازنده وتاثیرگذاربه ویژه دانشگاهها وآموزش وپرورش رادرایجاد یک جامعه سالم وعاری ازهرگونه مخاطرات(مواد مخدر)مهم وحائز اهمیت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احصاء آسیب شناسی ها ومشکلات مبتلا به هرحوزه توسط ادارات؛تشکیل تیم مشترک جهت بازدید ازمزارع شهرستان،ایجاد کمپ مخصوص معتادان تحت نظارت بهزیستی شهرستان وبازدید ازباشگاههای ورزشی با محوریت شبکه بهداشت ازمهمترین موضوعات و تصمیمات اتخاذ گردیده درجلسه مذکوربود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد مخلص‌الائمه اظهار کرد: تکمیل طرح آبرسانی از چشمه هفتیان به شهر تفرش به عنوان یکی از طرح‌های آبرسانی بزرگ و ملی در راستای رفع مشکل کم آبی شهر تفرش و ۴۰ روستا با اعتبار تخصیص یافته که از محل سفر هیأت دولت به استان در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این ابَرپروژه هزینه شده است.

استاندار مرکزی گفت: این طرح آبرسانی به لحاظ توپوگرافی خاص منطقه از پیچیده‌ترین طرح‌های عمرانی است که هدف از اجرای آن انتقال ۱۵۰ لیتر بر ثانیه آب (۱۰۰ لیتر برثانیه برای تأمین آب شرب تفرش و ۵۰ لیتر بر ثانیه برای روستاهای اطراف) است.

مخلص الائمه افزود: طول خطوط اصلی طرح آبرسانی به شهرستان تفرش و روستاهای مسیر از چشمه هفتیان ۶۵ کیلومتر و طول خطوط فرعی ۱۰۰ کیلومتر است.

وی از اجرای طرح انتقال آب به تفرش در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در این طرح ۲۸ باب مخزن ذخیره به ظرفیت کل ۱۵ هزار و ۹۱۰ متر مکعب از جنس بتن آرمه، هشت ایستگاه پمپاژ شامل چهار ایستگاه خط اصلی و چهار ایستگاه خط فرعی پیش‌بینی شده است.

استاندار مرکزی بیان کرد: برق‌رسانی برای این طرح به طول حدود ۶۵ کیلومتر و از مناطق صعب‌العبور با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان انجام شده است.

کد خبر 6096072

دیگر خبرها

  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • تاکید رئیسی بر استفاده از مساجد در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • برگزاری دوازدهمین کنگره کشوری سوختگی
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود