Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: امروز فوتبال محلات یک ظرفیت بوده چرا که در گذشته پرورش ملی پوشان در زمین‌های خاکی صورت گرفته و فوتبالیست‌های قوی‌تری توسط آموزش و پرورش و محلات قبل راهی تیم ملی می‌شدند. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مهدی تاج بعدازظهر امروز در مجمع ورزش استان که در اداره ورزش و جوانان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در استان قزوین خرید تیم اثرات مطلوب نداشته و با تیم عاریه‌ای در این استان موافق نیستیم چرا که در دوران پیکان نیز شاهد عدم موفقیت تیم‌‌های عاریه‌ای بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نبودن تماشاچی در مسابقات به دلیل ناتوانی استان‌ها در تامین امکانات لازم بوده و تیم‌های لیگ برتری در صورت نداشتن توانایی برگزاری مسابقات می‌توانند از ورزشگاه استان‌های مجاور استفاده کرده و تا زمانی که به شرایط مطلوب دست پیدا نکنند، لیگ برتر به احتمال زیاد با تاخیر برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امروز فوتبال محلات یک ظرفیت بوده چرا که در گذشته پرورش ملی پوشان در زمین‌های خاکی صورت گرفته و فوتبالیست‌های قوی‌تری توسط آموزش و پرورش و محلات قبل راهی تیم ملی می‌شدند.

وی تصریح کرد: تیم بومی کاسپین باید به دسته بالاتر صعود کند تا شاهد حضور هواداران در ورزشگاه‌های استان قزوین باشیم چرا که فوتبال این استان در سطح پایه فعالیت‌های خوبی داشته است.

هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان؛ قهرمان در اصفهان به جام می‌رسدحضور رئیس فدراسیون فوتبال در دوره حرفه‌ای مربیگری/ گفت‌وگوی تاج با دایی و منصوریانشهرخودرو خراسان به دنبال نتایج بهتر در لیگ برتر و آسیا است

تاج گفت: فرهاد مجیدی و تیم ملی امید، امید بخش هستند اما کمک‌های کمیته ملی امید کفاف رقابت‌های پیش رو را نداده و امیدواریم در آینده نزدیک بازی دوستانه بین تیم‌های بزرگسالان و امید برگزار شود.

توسعه فوتبال نیازمند گسترش زیرساخت ها براساس سند چشم انداز است

عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز اظهار داشت: افتتاح و بهره‌برداری سالن های ورزشی، زمین های چمن مصنوعی و سایر امکانات ورزشی از اقدامات خوبی بود که سال گذسته با وجود کمبود اعتبار و محدودیت‌های موجود در اقتصاد استان در حوزه عمرانی صورت گرفت.

وی بیان کرد: اقدامات لازم جهت افتتاح آکادمی فوتبال استان قزوین به زودی با اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار صورت می‌گیرد و یک جایگاه و زمین چمن مصنوعی نیز برای رفع نیازهای ورزشی و فوتبالی استان در نظر گرفته شده است.

علایی مقدم گفت: استان قزوین دارای ظرفیت و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مسابقات و تخلیه انرژی و هیجان مردم بوده که باید از تمام این ظرفیت‌ها استفاده کرد چرا که فوتبال پیشانی دیگر رشته های ورزشی است؛ همچنین استان قزوین امادگی لازم برای برگزاری مسابقات لیگ نیز داراست.

وی افزود: استان قزوین در اینده نه چندان دور با تکمیل و افتتاح سالن 6 هزار نفری میزبان مسابقات مختلف خواهد بود و در سطح ملی فعالیت خواهد کرد چرا که توسعه فوتبال نیازمند گسترش زیرساخت ها براساس سند چشم انداز است.

انتهای پیام/ ت

R41364/P/S6,63/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر نقره داغ شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: مسابقه تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد.

این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی نماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • شمس آذر نقره داغ شد
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است