Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مجمع مجالس آسیایی گفت: دبیرخانه این مجمع در تهران همواره حمایت کامل خود را از فعالیت‌های اعضای این پارلمان و مجمع اعلام می‌دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا مجیدی در نشست اختتامیه کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی ضمن قدردانی از همکاری‌های پارلمان میزبان و مقامات استانداری اصفهان، اظهار کرد: ما به خوبی توانستیم تمامی دستورکارهای جلسه امروز را پیش ببریم و براساس تبادل نظر و آراء نمایندگان حاضر، پیش‌نویس قطع نامه‌های پیش‌بینی شده را نهایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نشست بعدی مجمع مجالس آسیایی از سوم تا پنجم سپتامبر در شهر بغداد خواهد بود، افزود: پس از آن شورای اجرایی در کشور ترکیه هفته نخست اکتبر برگزار می‌شود.

دبیرکل مجمع مجالس آسیایی تصریح کرد: براساس رویه مجمع مجالس آسیایی، از اواخر سال ۲۰۱۹ برگزاری  (APA) برعهده پاکستان خواهد بود.

مجیدی تاکید کرد: ما باید برای ابتکار عمل‌های آینده تلاشی وافر داشته باشیم و بتوانیم چشم‌اندازها و دیدگاه‌های مشترک خود را محقق سازیم.

وی گفت: دبیرخانه مجمع مجالس آسیایی که درتهران واقع شده همواره حمایت کامل خود را از فعالیت‌های نمایندگان این پارلمان و مجمع اعلام می‌دارد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دبیرکل مجمع مجالس آسیایی مجلس شورای اسلامی مجمع مجالس آسیایی محمدرضا مجيدي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 پس از کلر دالی نماینده ایرلند در پارلمان اروپا، حالا مارک بوتنگا نماینده بلژیکی پارلمان اروپا در نطق تماشایی در پارلمان اروپا به دفاع از حمله ایران به اسرائیل پرداخت. او در پارلمان اورپا گفت: «شما که ایران را به دلیل تلافی حمله به کنسولگری خود تروریست می‌خوانید، آیا حاضرید ارتش اسرائیل را به دلیل قتل 15 هزار کودک، تحریم کرده و آن را تروریست بخوانید؟ با اندک آبروی باقیمانده اروپا بازی نکنید...» این نطق فوق العاده را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • دیدگاه‌های متعدد در اسلامی‌سازی علوم انسانی بررسی شد
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند
  • حمله به یک سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات آلمان
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • دیدگاه علما و روحانیون شیعه و سنی کردستان در مورد امام صادق(ع)
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • فیلم| علیه خزان شرافت و دروغ دموکراسی در صحن علنی پارلمان اصفهان
  • حب به اهل بیت(ع) موجب تقریب مذاهب است
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران